Licitația tricourilor celor 15 ambasadori ai campaniei „Be great! Inspire others to follow you” a început. Donează și tu pentru viață!
Licitația „Be great! Inspire others to follow you” a început
„Pacienţii diagnosticaţi cu insuficienţă renală cronică visează la o viaţă fără dializă. Dincolo de realitatea dură în care au fost condamnaţi să trăiască, aspiraţiile lor nu sunt cu nimic diferite de ale noastre. Noi avem puterea să ne împlinim visele singuri, iar ei au nevoie de noi ca să ajungă acolo unde îşi doresc. Ajută-i şi tu să îşi trăiască visul!”, este îndemnul campaniei „Be great. Inspire others to follow you!”.
Campania, lansată de sponsorul principal al Maratonului Internațional Cluj-Napoca, AROBS Transilvania Software, la ediţia aniversară a competiției, a adus în atenția clujenilor, 15 povești reale din viața celor 15 ambasadori ai sportului, în încercarea de a promova un stil de viață cât mai sănătos în rândul tinerilor, dar nu numai. Astăzi, 23 aprilie 2015, va începe licitația tricourilor celor 15 ambasadori, iar banii vor fi donați Asociației de Solidaritate și Empatie „Claudia Safta” din Cluj-Napoca, asociație ce se ocupă de copiii și tinerii cu insuficiență renală cronică.
Cei 15 ambasadori sunt: Daniela Secară, Bt Securities, Dan Pop, medic stomatolog, Horațiu Morar, directorul Maratonului Internațional AROBS Cluj-Napoca, Voicu Oprean, Ceo AROBS, Alina Tătar, Senior Officer decontări externe, Banca Transilvania Cluj, Tudor Șofron, consultant IT, finalist Ironman, Daniel Osmannovici, prezentator Observator – Antena 1, Mihai Silvășan, căpitan „U” BT Cluj-Napoca, Robert Veselovsky, căpitanul Universității Cluj, Ioana Birta, senior manager Ernst & Young Cluj, Bogdan Marișca, pilot de raliuri, Bogdan Rădulescu, actor, Patrick Ciorcilă, jucător profesionist de tenis, Mihaela Andoni, regizor. Poveştile tuturor ambasadorilor campaniei pot fi urmărite aici: www.be-great.ro.
Licitația tricourilor se va face online, exclusiv pe pagina de Facebook a campaniei „Be great!”, iar doritorii pot scrie suma pe care sunt dispuși să o ofere prin intermediul unui comment la poza tricoului pe care îl doresc. Cei care licitează sunt rugați să își scrie numele complet și orașul în care locuiesc, alături de suma licitată. Clujenii pot licita cele 15 tricouri timp de două săptămâni, în perioada 23 aprilie – 7 mai 2015, după care acestea își vor cunoaște noii posesori, iar banii vor ajunge la Asociația de Solidaritate și Empatie „Claudia Safta”. Preţul de pornire este suma de 50 de lei/ tricou.
Suma adunată va fi folosită perntru achizițonarea medicamentelor, dar și pentru a le oferi copiilor și tinerilor dependenți de dializă posibilitatea de a merge în tabără la mare, în stațiunea Mamaia, aproape de centrul de dializă existent aici. „E foarte greu pentru acești copii să meargă în tabără, în excursie, în primul rând pentru că unii dintre aceștia nu se pot deplasa și au nevoie de un transport special și în al doilea rând, din cauză că, din trei în trei zile au nevoie de dializă, iar centrele de dializă nu sunt atât de receptive când vine vorba să primească și alți pacienți, fiind deja ocupați cu proprii pacienți. O parte din banii strânși în timpul campaniei le va asigura acestor copii posibilitatea de a merge la mare”, a spus Patricia Fedorenco, PR-ul AROBS Transilvania Software.
După ambasadori, sunt aşteptaţi şi clujenii să îşi spună poveştile lor despre sport. Trei dintre cele mai captivante poveşti vor fi premiate cu: o cameră video de acţiune Contour Roam3 (locul 1), o cameră video de acţiune Mio Mivue m350 (locul 2) şi un smartwatch unisex Magellan Echo (locul 3).