Gratuitate timp de 12 luni la servicii BT pentru clienţii IMM şi pentru antreprenori în calitate de persoane fizice (P)
Banca Transilvania vine pe piaţă cu o ofertă dedicată IMM-urilor: gratuitate timp de 12 luni la servicii pentru noii clienţi, precum şi discount-uri destinate IMM-urilor care lucrează deja cu BT. Banca Transilvania susţine ideile de afaceri prin servicii financiare accesibile şi prin încurajarea folosirii de către antreprenori a canalelor alternative în colaborarea cu BT.
Detaliile ofertei:
- IMM-urile care aleg în perioada 24 februarie – 31 martie a.c. să lucreze cu Banca Transilvania beneficiază de gratuitate, timp de 12 luni, la toate serviciile necesare începerii unei afaceri sau dezvoltării unor idei de business.
- Oferta Băncii Transilvania se referă la gratuitate pe o perioadă de 12 luni la primele 10 operaţiuni bancare/lună; pentru abonament pe un an la BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, respectiv pentru deschiderea şi administrarea contului curent.
- Prin această ofertă sunt încurajate recomandările: dacă un client IMM nou recomandă băncii alte trei IMM-uri prin intermediul site-ului totulpentruimm.ro, acesta va avea acces la servicii BT gratuite pe o perioadă mai mare, adică timp de doi ani, în loc de unul.
- IMM-urile care lucrează deja cu BT beneficiază de pachetele de produse IZI/IZI+ cu 50% discount, la prețul de 10 lei, respectiv de 20 lei, pe o perioadă de 12 luni de la accesarea acestora.
- Oferta este destinată inclusiv persoanelor fizice deoarece antreprenorii care reprezintă firmele care devin clienţi BT în cadrul acestei campanii vor beneficia de gratuităţi la o parte din serviciile băncii.
- Aproximativ 177.000 de IMM-uri sunt clienţi ai Băncii Transilvania, reprezentând 40% din întreprinderile mici şi mijlocii active din România.
„Susţinem IMM-urile nu doar ca instituţie de creditare, dorim să fim partenerul de afaceri al acestora, prin serviciile financiare oferite şi prin accesul facil la canale alternative. Din acest punct de vedere suntem un trendsetter în colaborarea cu clienţii şi viitorii clienţi IMM, contribuind la creşterea gradului de bancarizare a acestora, fiscalizare şi eficientizare. În 2015 ţintim o creştere cu 8% privind creditarea IMM şi lansarea a 5 produse noi, dedicate antreprenorilor”, a declarat Ömer Tetik, Directorul General al Băncii Transilvania.