Clujana (mai) trăiește!
Celebra fabrică de încălțăminte Clujana nu moare. Recenta inaugurare a magazinului propriu din Piața Mihai-Viteazu, precum și deschiderea magazinului online, au însemnat o creștere a vânzărilor cu aproximativ 50%.
Categoriile de produse cel mai bine vândute în acest moment sunt ghetele de bărbați și botinele pentru femei. Deși, momentan, magazinele din Piețele Mihai Viteazu și 1 Mai înregistrează un volum de vânzare ușor mai ridicat comparativ cu magazinul online, site-ul http://clujanacluj.com/shop/ are o vizibilitate în continuă creștere, fiind accesat atât din Europa cât și din Statele Unite ale Americii și chiar din India.
În ceea ce privește piața românească, din cele aproximativ 4.000 de persoane care au accesat site-ul până în prezent, circa jumătate sunt din județul Cluj iar restul din București (1094 de vizitatori), Iași (260), Timișoara (235) sau Brașov (123), semn că brandul Clujana nu a fost uitat de români.
Cel care ține practic în viață brandul Clujana este Consiliul Județean Cluj, acționarul majoritar al societății.
„Credem, în continuare, în potențialul societății Clujana, convinși fiind că această marcă de tradiție a Clujului poate redeveni un etalon al eleganței și durabilității”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe.