Cinema în aer liber: Filme pentru 100 de mașini în parcarea VIVO, imagine pe ecran LED și sunet pe frecvență radio

Foto arhivă: Dan Bodea

Mai multe orașe mari din România, printre care Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Constanța, Brașov și municipiul București, au intrat într-un circuit de proiecții de tip drive-in care oferă iubitorilor de film ocazia să vizioneze producții recente sau clasice din propria mașină.

Seria de proiecții de tip drive-in cinema a început deja la Iași, weekendul trecut, cu o gală Charlie Chaplin, respectiv cu filmele „City Lights” (Luminile orașului), „Modern Times” (Timpuri noi).

La Cluj-Napoca seria de filme va începe în 12 iunie, în parcarea centrului comercial VIVO, de la ora 17.00 când va fi difuzat filmul „1917”. Prețul unui bilet/mașină este de 75 de lei. De la 20.30 va fi transmis filmul „Ad Astra”. Programul integral, AICI.

„Sunt puse în vânzare bilete pentru 100 de mașini, respectiv pentru 75 de mașini mici și 25 de SUV-uri care vor fi direcționate pe laterale și în spate pentru a nu obstrucționa vederea. Sunetul se transmite pe frecvență în mașină pentru a se asigura maximul de confort și pentru a asigura distanțarea socială. În mașină recomandăm să nu fie mai mult de trei persoane, pentru o bună vizibilitate și pentru distanțare. S-a încercat aducerea unei varietăți destul de mari de filme, inclusiv filme pentru copii care au suferit și ei în această perioadă din cauza restricțiilor. Filmele sunt destul de recente”, a declarat pentru Transilvania Reporter un reprezentant al Entertix, echipa responsabilă de ticketing-ul evenimentului.

Potrivit acestuia, filmele vor fi difuzate pe ecran LED, calitatea imaginii nefiind afectată de momentul zilei în care va fi difuzat filmul.

„Atât în Iași, cât și în București, unde au avut loc deja primele proiecții, feedback-ul a fost foarte pozitiv. Fiind un număr mic de bilete, cererea a fost mare. Mai există persoane care nu au fost foarte încântate de preț, însă cei 75 de lei/mașină dacă îi împarți la trei, costul unui bilet nu va mai părea atât de mare. Desigur, nimănui nu îi este interzis să vină singur la film. Sunt costuri care țin de logistică, aparatură, frecvență. Conceptul va continua, în funcție de reacții și de modul în care mall-urile vor putea oferi spațiile pentru proiecții. Nu este exclus să se caute și alte spații, dacă nu va mai exista opțiunea parcărilor. La Iași, de exemplu, conceptul este puțin diferit prin faptul că în program sunt incluse și filme clasice, pe lângă cele recente. Tot la Iași, filmele sunt difuzate prin proiector, o singură producție pe zi, în acest caz intervenind limitarea dată de tehnologie”, a mai spus reprezentantul Entertix.

Conceptul Roll’in Drive-in Tour este gândit de Stage Expert una dintre cele mai mari firme de producție de evenimente din România. Pe lângă filme, în curând vor fi anunțate și concertele live la care publicul va putea participa tot din mașină.

Spotlight at Cluj Arena

Începând de vineri, 12 iunie, ora 20:30, la Cluj Arena se organizează seri de cinema, concerte în aer liber, show-uri de stand-up comedy, care vor respecta regulile de distanțare socială, cu o capacitate de 500 de locuri acoperite. Primul film va fi „Bohemian Rhapsody” difuzat pe un ecran led de mari dimensiuni. Evenimentul este organizat de agenția de evenimente Spotlights în colaborare cu Consiliul Județean Cluj.

Cei 500 de participanți vor fi așezați pe scaune la o distanță de 2 metri. Publicul va purta măști pe toata durata evenimentelor, la intrare, tuturor participanților li se va efectua triajul epidemiologic prin măsurarea temperaturii cu termometre digitale și se va dezinfecta perimetrul înainte și după fiecare eveniment.

Sâmbătă, 13 iunie, de la 19:00, publicul este așteptat la concertul live Grimus, trupă cu 14 ani la activ pe scena rock-ului alternativ românesc. În deschidere, se va proiecta un concert digital.

Duminică, 14 iunie, de la 20:30, la Cluj-Arena, iubitorilor de stand up le sunt pregătite show-uri ale comedianților Nicu Bendea, Unguru’ Bulan, Sașa și Costi.

„Spotlight, pe Cluj Arena, este un concept diferit față de Drive-in. Acolo lucrurile stau altfel pentru că totul se desfășoară în aer liber. Oamenii pot fi grupați și patru împreună pentru că poți asigura distanța corespunzătoare. Pe site am alocat mai multe locuri împărțind biletele în grupuri de patru, trei, două persoane și când se atinge limita legală de 500 de persoane, sistemul se oprește automat. Dar nu am limitat din start la bilete de un loc. Am lăsat posibilitatea ca oamenii să aleagă. Bohemian Rapshody este aproape sold-out. Prețul biletului este de 25 de lei/bilet, ceea ce este rezonabil”, precizează reprezentantul Entertix.

Distribuie:

Nu există Comentarii

Postaţi un comentariu