Moda s-a mutat online. Specialiştii explică fenomenul la Hotspot Fashion

Domeniul modei este o industrie tradițională, dar, astăzi, când vorbim de e-commerce vânzarea de haine şi accesorii s-a mutat online. Unde se poziționează segmentul fashion în mediul online românesc, ce anume ne determină să cumpărăm haine online, dar și cum pot fi aceste resurse folosite la maxim, vor răspunde la Cluj, specialiștii care participă pe 30 octombrie 2014, la conferința Hotspot Fashion. Evenimentul va avea loc în incinta Grand Hotel Italia de la ora 14:00.

Speakeri din USA, UK, Bucureşti şi Cluj: Colby Hanks, Online Analyst Estée Lauder, Ana Sipciu, Industry Manager Google, Cristina Popa, Head of Customer Service Fashiondays, Radu Orghidan, Tulemod, aplicație revoluționară cu rădăcini americane, Liana Martin, autor cărți și fashion editor fashionandbeauty.ro, Alina Ceusan, lifestyle blogger, Andreea Beltic, owner Alo-Modă, Adelina Catinas, owner Cathias Edeline vor atinge subiecte relevante la nivel mondial, despre customer service, folosirea toolurilor Google, Analytics si AdWords, importanța contentului și a bloggerilor pentru cei ce dețin un magazin online sau brandul personal.

În prezent, în Nordul Americii şi în Europa, cel mai mare ritm de creştere în e-commerce se observă pe segmentul fashion. Conform unui studiu recent realizat de Daedalus Millward Brown, şi în România comenzile din online vizează în special vestimentaţia (37, 8%), depăşind chiar electronicele (37, 4%), cosmeticele (34%) sau electrocasnicele (30, 9%).

Achiziţiile online sunt realizate într-un procent de 57, 3 % de către femei, respectiv 42, 7 % de bărbaţi. În ultima jumătate de an, 21, 7% femei au cumpărat online doar lucruri cu valoare redusă (până în 20 de euro), un procentaj aproape dublu faţă de bărbaţi. Un studiul calitativ, realizat de Mediafax, a arătat că femei cu vârsta cuprinsă între 20 şi 39 de ani cumpără online de cel puţin 2-3 ori pe lună, fiind şi o activitate de relaxare, cumpărând haine, cosmetice sau accesorii.

Cererea de pe segmentul fashion în e-commerce demonstrează că marii retaileri  trebuie să se axeze pe nişe şi să fie mereu atenţi la nevoile consumatorilor şi că este loc pe piaţă de jucători noi.

Inovaţia poate să ofere o experienţă de shopping plăcută, care face magazinul să se deosebească de oferta celorlalţi jucători de pe piaţă. Cele mai inovative companii, care au înţeles cum să iasă în faţă în e-commerce de fashion se vor întâlni în Cluj, cu ocazia celei de-a doua ediţii Hotspot Fashion.

Noutăți de la Google pentru un fashion icon

Google va lansa un proiect dedicat playerilor din fashion, în special pentru cei axați pe e-commerce. Lansarea oficială se va desfășura în cadrul acestui eveniment, iar workshop-ul sustinut de Ana Sipciu va fi despre strategia corectă în publicitatea online,   o sesiune practică şi aplicabilă, de unde toţi cei prezenţi vor pleca acasă cu nişte tactici clare.

Care sunt în momentul de faţă cele mai folosite metode de promovare pentru shop-uri online? În ce campanii merită să te implici care să aducă atât profit, cât şi notorietate? Care sunt avantajele magazinelor de a avea un om intern dedicat pe acţiuni de marketing sau ce avantaje poate aduce o agenţie sau un freelancer specializat pe asta? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care se vor da răspunsuri.

 

 

Distribuie:

Postaţi un comentariu