Importanța marketingului de conținut într-o strategie SEO
Marketing-ul de conținut este o strategie de marketing care necesită crearea și publicarea de conținut pentru dezvoltarea afacerilor online. Este importantă publicarea și partajarea conținutului pentru a obține o vizibilitate mai mare în mediul online, dar și pentru a obține linkuri externe – așa-numitele backlink.
Legăturile externe reprezintă unul dintre cei mai importanți factori de clasare pentru Google. La fel de importantă este acoperirea unui subiect în profunzime, astfel încât relevanța acestuia să crească.
Motive pentru a scrie conținut adecvat pentru optimizare SEO
Nu tot conținutul are nevoie de optimizare SEO. Însă dacă vrei să profiți la maximum de marketingul de conținut și să optimizezi site-ul de vânzări pe care îl ai, atunci poate ai vrea să ai în vedere servicii SEO. Poți scrie conținut și pentru acțiuni sociale sau pentru a crește încrederea în site, dar și pentru a crește rata de conversie.
Pentru a crea o strategie completă de marketing online, este nevoie să iei în considerare trei factori. Este vorba în primul rând de definirea a ceea ce dorești să comunici: care este viziunea pe care o ai, ce le propui clienților, care este valoarea pe care le-o oferi, subiectele și problemele, respectiv toate lucrurile pe care le reprezinți în afacerea online pe care o ai și ce te pasionează.
În al doilea rând, este important să definești ceea ce caută utilizatorii: cercetează cuvintele cheie și studiază-le ca pe o oportunitate de a studia publicul țintă, cererea pieței și interesul pe care îl are publicul țintă pentru aceste informații.
Nu în ultimul rând, ține cont de ceea ce preferă Google. Revizuiește pagina astfel încât să înțelegi că ceea ce consideră Google cel mai relevant răspuns este și cea mai bună variantă deci încearcă să reproduci ceva competitiv.
Conținut adecvat pentru optimizare SEO
Fiecare dintre ideile de conținut trebuie să acopere un subiect, o entitate intelectuală. Te poți gândi la conținutul creat ca la o intrare Wikipedia, ci nu la înșirarea unor cuvinte care par a nu se mai termina. Este nevoie de un conținut de calitate, care să acopere foarte bine subiectul discutat, astfel încât acesta să satisfacă intenția de căutare pe care o are utilizatorul. Folosește variații de cuvinte cheie și sinonime ale acestora, astfel încât Google să poată înțelege cu ușurință subiectul, dar și contextul în care a fost acesta creat. Cercetarea cuvintelor cheie te va ajuta să stabilești ce subiecte sunt relevante pentru clientul ideal.