Sună ireal, dar e adevărat. Un club din liga a patra a vândut peste 100.000 de bilete pentru un meci care s-ar putea să nu se dispute!

În plină pandemie de coronavirus clubul german de fotbal Lokomotive Leipzig a vândut 112.012 bilete pentru un meci care ar trebui să se dispute la începutul lunii mai. Conform anunțului postat pe site-ul clubului adversarul legendarei grupări est-germane este unul „invizibil”, în contextul în care nu se știe dacă Federația Germană de Fotbal va decide reluarea întrecerilor sportive în eșaloanele inferioare.

Tichetele sunt vândute la prețul simbolic de 1 euro, iar oficialii clubului Lokomotive Leipzig au transmis și un mesaj suporterilor: „Lumea, Europa, Germania și Leipzig sunt sugrumate de un adversar invizibil. Oamenii și companiile se confruntă cu teama existenței. Cluburile de fotbal au mari probleme financiare, iar Lokomotive Leipzig nu face excepție! DAR ne mai avem unul pe celălalt. FC Lokomotive Leipzig salută adversarul invizibil!”, este mesajul de mulțumire a clubului pentru solidaritatea de care au dat dovadă suporterii galben-albaștrilor.

Obiectivul clubului este de a depăși recordul de bilete vândute, pentru un singur meci, care datează de mai bine de 30 de ani. În 1987 Lokomotive Leipzig vindea nu mai puțin de 120.000 de tichete pentru meciul de pe teren propriu contra francezilor de la Girondins de Bordeaux, din semifinalele Cupei Cupelor (1-0 pentru Lokomotive). Atunci nemții au obținut cea mai mare performanță a clubului calificându-se în finala competiției continentale intercluburi, pierdută în fața lui Ajax Amsterdam.

Lokomotive Leipzig evoluează în liga a patra a Germaniei, iar stadionul propriu are o capacitate de doar 10.900 de locuri. Media de spectatori, în acest sezon, la meciurile de pe teren propriu este de 3.225 de oameni, iar încasările se ridică la aproximativ 30.000 de euro la fiecare meci disputat pe arena proprie.

Foto: Dan Bodea

„Șepcile roșii” au cumpărat bilete de peste 20.000 de lei la un meci virtual
Nu doar nemții dau dovadă de solidaritate în această perioadă. Un duel sportiv istoric, între Universitatea Cluj și Dinamo București, disputat la sfârșitul lunii trecute în mediul virtual, a fost vizionat de 26.000 de oameni. Suporterii Universității au cumpărat atunci nu mai puțin de 4.418 de bilete virtuale, iar banii strânși au fost donați Spitalului Clinic de Boli Infecțioase Cluj-Napoca, pentru a ajuta personalul medical în lupta cu noul coronavirus.

„Le mulțumim atât suporterilor, cât și celor două echipe care au jucat aceste meciuri caritabile, în care am demonstrat că împreună putem face multe pentru cei aflați în prima linie a războiului cu virusul nemilos”, a fost reacția oficialilor Universității Cluj, pe site-ul oficial al clubului.

Postaţi un comentariu