CFR-istul Chipciu susține campania „Play at home with Playmakers”, lansată de UEFA și Disney

Sursa foto: frf.ro

Forul european de fotbal (UEFA) și Disney a lansat, marți, 5 mai, campania „Play at home with Playmakers”, prin intermediul căreia copiii din România sunt încurajați să fie „Incredibili” de activi acasă. „Play at home with Playmakers” este o extensie a
primului program pan-european de atragere a fetelor între 5 și 8 ani către fotbal: Playmakers.

În ambele cazuri inițiatorii proiectului folosesc personaje din poveștile Disney să inspire fetele la mișcare. Părinții și instructorii vor avea acces la șase capitole din cartea Incredibilii 2, care vor putea fi descărcate gratuit de pe platforma UEFA www.uefa.com/playmakers. În cele șase capitole, personajele principale parcurg diferite activități care implică citire, joacă, creativitate sau povestire.

Campania este susținută în România de jucătorul echipei CFR, Alex Chipciu, de fotbalistul echipei naționale Alin Toșca, care au acceptat să se implice alături de fetițele lor, dar și de jucătoarea naționalei feminine de fotbal a țării noastre Andrea Herczeg, care a lansat provocarea nepoatelor sale.

Joacă, sport și bucurie în familie
Cu ajutorul mișcării și al imaginației, copiii vor putea să imite abilitățile personajelor din filmele pentru copii, să se întindă precum Elastigirl sau să devină super puternici asemeni lui Mr. Incredible, desfășurând activități amuzante de care se pot bucura alături de familie acasă.

Fiecare dintre cele șase capitole care se pot descărca gratuit de pe platforma UEFA se bazează pe un personaj din filmul Incredibilii 2 diferit – Elastigirl, Mr Incredible, Violet, Dash, Jack-Jack și Frozone – și încep prin explorarea personalității acestora. Copiii își pot recrea puterile folosind obiecte de uz casnic și imaginația lor într-o serie de activități concepute pentru a lucra la mișcarea lor, precum și la introducerea în abilitățile de fotbal de bază, cu accent pe distracție.

Fiecare capitol include, de asemenea, o activitate bazată pe sarcini, precum colorarea unei imagini cu Mr. Incredible sau jocul de rol tip interviu cu Elastigirl, membrii familiei fiind încurajați să posteze fotografii și videoclipuri online folosind hashtag-ul #UEFAPlaymakers, astfel încât copiii să poată vedea cum se descurcă și ceilalți în activitățile lor.

Playmakers, primul program pan-european dedicat dezvoltării fotbalului feminin
Proiectul „Playmakers”, din care s-a desprins în această perioadă programul dedicat copiilor și părinților, „Play at home with Playmakers”, reprezintă un primul pas către atingerea unuia dintre obiectivele principale ale strategiei de dezvoltare a fotbalului feminin lansată de UEFA anul trecut, „Time to action”, care urmărește dublarea participării fetelor la fotbal până în 2024.

Programul se adresează fetelor între 5 și 8 ani care nu practică fotbalul în prezent. Programul pilot a fost implementat de șapte asociații naționale: România, Austria, Scoția, Norvegia, Belgia, Polonia și Serbia, urmând a se derula în școli, cluburi și comunități locale. Se așteaptă ca mai multe asociații naționale să facă parte din program în 2021!

În România s-au format deja 34 de centre, printre care se află grădinițe, cluburi de fotbal feminin sau școli. Acestea provin din 15 județe ale României, iar instructorii centrelor înscrise în proiect au participat deja la training-ul dedicat acestora la finalul lunii februarie.

Distribuie:

Postaţi un comentariu