RE/MAX mizează pe 12 francize până la finele anului

Răzvan Cuc, Director Regional RE/MAX România

RE/MAX, lider mondial în real-estate şi franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment, îşi reia expansiunea pe plan local şi mizează pe încheierea acestui an cu un număr de 12 francize.

Începând cu acest an, RE/MAX şi-a reluat expansiunea pe plan local. Astfel, în acest moment, pe piaţa autohtonă există 7 francize, urmând ca până la finele anului să avem 12 birouri în mai multe oraşe din ţară. În ceea ce priveşte business-ul RE/MAX obţinut din comisioanele din tranzacţii imobiliare, acesta va depăşi 430.000 de euro în 2014, ţinând cont că jumătate dintre francize au devenit funcţionale în ultimele luni din an”, a declarat Răzvan Cuc, Director Regional RE/MAX România.

Acesta a subliniat că, în acest moment, master-franciza RE/MAX România se află la Cluj-Napoca, restul birourilor fiind prezente şi în alte oraşe precum Bucureşti, Bistriţa, Arad şi Braşov, iar până la finele anului vor fi acoperite şi locaţii precum Bacău sau Suceava.

La nivel mondial, RE/MAX este prezent în 97 de ţări, cu peste 6.400 de birouri şi 93.000 de agenţi, iar în Europa are 1.500 de francize şi mai mult de 12.500 de agenţi. De altfel, în ţări din Europa, precum Cehia, Germania, Italia, Austria, Portugalia sau Elveţia, RE/MAX este lider de piaţă, prin intermediul birourilor sale fiind realizate cea mai mare parte a tranzacţiilor imobiliare.

Planuri pentru 2015: încă 15 francize şi dublarea afacerilor

Raportat la planurile de viitor ale RE/MAX pe plan local, Răzvan Cuc a afirmat că, în 2015, este vizată ridicarea numărului de francize cu 15 noi locaţii, până la 27 de birouri în întreaga ţară, dar şi o dublare a cifrei de afaceri.

“În primă fază vizăm oraşele mari din România, cu peste 150.000 de locuitori, iar în 10 ani estimăm că vom ajunge la 110 birouri francizate şi peste 1.000 de agenţi imobiliari în întreaga ţară. Este, cu siguranţă, o mare provocare, însă credem că toate atuurile brandului RE/MAX – competenţa, trainingurile oferite, expertiza şi experienţa – vor face diferenţa pe piaţa imobiliară locală”, a mai spus Răzvan Cuc.

Potrivit Directorului Regional al companiei, peste 60% din francizele RE/MAX România reprezintă în acest moment conversii, iar restul sunt start-up-uri. “Practic, peste jumătate din birourile noastre sunt agenţii imobiliare care au ales să devină francize RE/MAX. Restul, sunt business-uri noi, pornite de la zero, de antreprenori ce îşi doresc să aibă o afacere ce beneficiază de sprijinul unui grup puternic, ca RE/MAX”, a subliniat Răzvan Cuc.


Publicitate

Postaţi un comentariu