Și Terapia Cluj susține campania Sports Festival – Biletul de Sănătate

Producătorul de medicamente Terapia Cluj se implică și în prevenție și susține campania lansată de Sports Festival, cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca, Biletul de Sănătate. Timp de o lună, începând cu data de 14 noiembrie, compania din Cluj va susține costul biletelor de autobuz obținute prin genuflexiuni.

„Suntem mereu în slujba sănătății oamenilor nu doar prin produsele farmaceutice pe care Terapia le oferă, ci și prin deschiderea și implicarea noastră constantă în viața comunității din care facem parte. Prezentă de 100 de ani în Cluj-Napoca și pe piața farmaceutică din România, Terapia a susținut de-a lungul timpului numeroase acțiuni frumoase de responsabilitate socială față de comunitate.

Sănătatea noastră este influențată de stilul de viață pe care îl adoptăm, de aceea ne bucurăm să fim alături de partenerii noștri într-un proiect unic precum acesta, cu ajutorul căruia avem posibilitatea să generăm un impact pozitiv care să contribuie la o evoluție sănătoasă a comunității prin introducerea mișcării în rutina zilnică.

Astfel, prin forțele noastre reunite dorim să îi încurajăm pe clujeni să își transforme stilul de viață într-unul activ și să facă cât mai multă mișcare pentru a preveni apariția mai multor boli fizice dar și pentru sănătatea psihică, mai ales în contextul actual. Scopul final al proiectului Bilet de sănătate este asemănător cu cel al misiunii Terapia: îmbunătățirea sănătății și calității vieții oamenilor”, a declarat dr. Dragoș Damian, CEO Terapia Cluj.

Implicarea brandului farmaceutic în campania care deja este extrem de apreciată de clujeni, a fost salutată de inițiatorii proiectului. „Acesta este un exemplu ilustrativ pentru modul în care sectorul ONG, mediul privat și administrația locală pot colabora eficient și genera impact pozitiv pentru comunitate în proiecte dintre cele mai variate. Felicitări tuturor celor care s-au implicat în acțiune!”, a reacționat primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc.

„Nu putem decât să ne bucurăm că avem un astfel de partener alături de noi. Prevenția bolilor și încurajarea unui stil de viață sănătos prin sport fac parte din misiunea noastră. Proiectul Biletul de Sănătate merge astfel mai, iar noi sperăm ca toți cei care vin să facă genuflexiuni pentru un bilet de autobuz să prindă gustul mișcării. Sportul ne face mai puternici și ne ajută să fim mai fericiți și mai optimiști”, a spus și Mirel Alexa, director executiv Sports Festival.

Terapia Cluj este o companie SUN PHARMA, cel mai mare producător de medicamente din România (Cegedim, IQVIA, unităţi, 2019; KeysFin, valoare, 2018). Din luna martie 2015, a devenit parte a Sun Pharma, o organizație bazată pe cercetare şi dezvoltare care reunește 42 de situri de producție, în care se fabrică peste 2.000 de medicamente inovative, generice si OTC ce sunt distribuite în peste 100 de țări, prin implicarea a mai mult de 32.000 de angajați la nivel global.

Stația sportivă smart a fost inaugurată în 23 septembrie, lângă stația de autobuz existentă Memorandumului Sud, cu obiectivul principal de a încuraja oamenii să introducă mișcarea în rutina zilnică. Tichetul a fost denumit simbolic Biletul de sănătate și poate fi folosit pentru o călătorie în rețeaua de transport public a orașului, zona urbană, până la finalul anului 2020.

Pentru următoarea perioadă, stația va fi adoptată de mai mulți parteneri privați care vor susține costul biletelor emise gratuit cetățenilor, în schimbul a 20 de genuflexiuni. Până acum, s-au emis 33.688 de bilete de sănătate. Biletul de Sănătate este campanie de sănătate publică inițiată de Sports Festival, cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca.

Distribuie:

Postaţi un comentariu