Restricțiile impuse de autorități i-au reorientat pe clujeni spre magazinele alimentare online

Foto: Produs de Cluj

Comenzile clujenilor pe platforma magazinprodusdecluj.ro au crescut cu 300% odată cu noile măsuri de securitate sanitară impuse de autoritățile centrale în vederea limitării răspândirii infecției cu SARS-Cov-2.

Pentru a putea onora în timp util toate comenzile plasate pe platformă, a fost luată decizia de a crește frecvența livrărilor la două zile pe săptămână – marți și vineri, iar dacă numărul comenzilor va continua să crească, există chiar posibilitatea ca produsele să fie livrate zilnic.

De asemenea, având în vedere interesul tot mai crescut pentru produsele locale clujene, comandate și livrate de la producători, dar și diversificarea cererii, se analizează posibilitățile de extindere a ofertei.

În prezent, www.magazinprodusdecluj.ro cuprinde produsele a aproximativ 30 de antreprenori care oferă uleiuri presate la rece, brânzeturi, preparate din carne, sucuri, ciocolată artizanală, dulcețuri și siropuri naturale, prăjituri de casă, vinuri, miere de albine, legume și fructe de sezon, produse de igienă personală, etc. Produsele pot fi vizionate și comandate direct de pe platformă, plata fiind făcută direct cu cardul.

Pentru detalii privind produsele, dar și pentru suport tehnic necesar plasării comenzilor, este disponibilă linia telefonică 0741985823, zilnic între orele 9.00 și 19.00. Livrarea este gratuită la comenzi de peste 150 lei, în municipiul Cluj-Napoca și în întreaga Zonă Metropolitană.

 

Distribuie:

Postaţi un comentariu