CreativeMornings, un nou concept pe piața clujeană

Foto: Catalin Georgescu

Cristian Dascălu și echipa ClujHub le propun clujenilor un nou format de eveniment internațional care se adresează minților curioase: CreativeMornings (Dimineți creative), o întâlnire lunară la mic-dejun, cu un invitat special și schimb de idei. În fiecare lună, 180 de orașe din întreaga lume organizează acest eveniment și toate abordează aceeași temă globală. În România, CreativeMornings se mai organizează la București și Timișoara, iar la Cluj ajunge pentru prima dată vinerea aceasta, în 15 decembrie.

„Clujul are una dintre cele mai dinamice comunități creative – se vede și prin numărul tot mai mare de evenimente și proiecte realizate de sau pentru creativi – iar noi ne dorim să contribuim la dezvoltarea acestei comunității. CreativeMornings este un concept internațional de mare succes și suntem mândri să îl putem aduce în orașul nostru”, a declarat Cristian Dascălu, curatorul CreativeMornings Cluj.

Context, tema lunii decembrie 

Tema lunii decembrie pentru toate evenimentele CreativeMornings din lume este „Context”, iar invitatul special al primei ediții clujene este mentalistul Cristian Gog.

Prima ediție 

Prima ediție CreativeMornings de la Cluj va avea loc vineri, 15 decembrie, de la 8:30, la ClujHub Central (situat la etajul trei al magazinului Central).

Accesul este gratuit și se realizează pe bază de înscriere, în limita locurilor disponibile (100 de locuri pentru prima ediție). Oricine se poate înscrie începând de ieri, 11 decembrie, pe site-ul CreativeMornings.

CreativeMornings este un eveniment lunar destinat comunității creative. În 2008, Tina Roth Eisenberg a început seria CreativeMornings din dorința de a avea un eveniment accesibil comunității de oameni creativi din New York. Conceptul este simplu, același de la început și până în prezent: mic-dejun și o prezentare de maxim 20 de minute ținută de un invitat special – într-o dimineață de vineri, o dată pe lună; eveniment cu acces gratuit și la care se poate înscrie oricine. În prezent, peste 180 de orașe din întreaga lume găzduiesc CreativeMornings, abordând aceeași temă.

Evenimentele sunt organizate de voluntari locali pentru a promova talentul creativ al orașului și pentru a oferi un spațiu de conectare între oameni curioși și pasionați de lumea în care trăiesc. Lunar, la eveniment participă peste 15.000 de persoane, iar cele mai frecvente titulaturi ale participanților sunt: designer, student, director de creație, fondator, designer de produs, designer UX.


Publicitate

Nu există Comentarii

Postaţi un comentariu