EXCLUSIV / UPDATE Paszkany: „Nu am forţa financiară să cumpăr meciurile de Liga I”. Şi Adrian Sârbu neagă că ar vrea drepturile TV

Paszkany Arpad a mărturisit în exclusivitate pentru Transilvania Reporter că nu are forţa financiară să cumpere drepturile TV din Liga I de fotbal / FOTO: Dan Bodea

UPDATE: După numele lui Paszkany Arpad, despre care gsp.ro a scris că ar fi în spatele consorţiului Intel Sky Broadcast Ltd. care a cumpărat drepturile TV ale meciurilor din Liga I de fotbal, site-ul fanatik.ro avansea ideea că fostul patron al Media PRO, Adrian Sârbu, ar fi în spatele afacerii. Conform site-ului amintit Sârbu, împreună cu Elan Schwartzenberg, Cristi Burci şi Mihai Văcăroiu, ar intenţiona să deschidă o nouă televiziune , coordonată de fostul şef al Media PRO. Contactat de capital.ro Adrian Sârbu a negat implicarea sa în această afacere.

O adevărată nebunie şi un lanţ întreg de suspiciuni planează asupra companiei şi a oamenilor de afaceri care au cumpărat drepturile TV din Liga I de fotbal din România. Unul dintre numele vehiculate a fi în spatele concernului Intel Sky Broadcast Ltd. este cel al finanţatorului CFR Cluj, Paszkany Arpad. Acesta a declarat în exclusivitate pentru Transilvania Reporter că nu are forţa financiară să cumpere drepturile tv ale Ligii I.

„Am văzut că numele meu a fost asociat cu această afacere dar, vreau să lămuresc acest aspect şi o spun foarte sincer că eu nu am forţa financiară să cumpăr aceste drepturi TV. Doar companiile de televiziune prin cablu îşi pot permite în acest moment să plătească sute de milioane de euro pentru aceste drepturi. E adevărat că în urmă cu un an şi jumătate am discutat cu cei de la DigiSport să creăm un consorţiu, iar televiziunile mele să transmită meciurile echipelor din Transilvania, din păcate nu s-a concretizat”, a declarat Paszkany.

Omul de afaceri clujean este de părere că în acest moment nicio televiziune generalistă din România nu şi-ar permite să cumpere drepturile TV din Liga I. „Eu vă dau două exemple foarte puternice: ProTV, care este lider de piaţă în ceea ce priveşte veniturile din publicitate şi Kanal D, care are în spate un trust media extraordinar, dar niciuna dintre aceste televiziuni nu cumpără aceste drepturi. Sunt bani foarte mulţi de investit, iar să-i recuperezi este foarte greu”, a mai spus Paszkany.


Publicitate

Postaţi un comentariu