Cum arată noua organigramă a Primăriei Zalău

Primăria Zalău a pierdut 91 de posturi vacante

Primăria Municipiului Zalău a pierdut 91 de norme de încadrare după ce Guvernul a dat o ordonanţă prin care a dispus desfiinţarea posturilor vacante existente. Noua organigramă a fost aprobată vineri de consilierii locali reuniţi în şedinţă ordinară.

Dintre cele 91 desfiinţate, 48 au fost tăiate de la aparatul de specialitate al primarului. Zece posturi a pierdut Direcţia Generală de Administrare a Domeniului Public, 15 – de la Casa Municipală de Cultură şi 17 de la Poliţia Locală.

În urma aplicării Ordonanţei 77, numărul de posturi rămas în Primăria Zalău şi instituţiile subordonate este de 405, 5. Cele mai multe sunt în aparatul de specialitate, 214. Trebuie precizat că 11 dintre posturile de aici sunt vacante, ele fiind exceptate de la desfiinţare pentru că fac obiectul unei excepţii prevăzute de ordonanţă.

La Direcţia Generală de Administrare a Domeniului Public au mai rămas 68 de posturi, dintre care opt vacante, exceptate şi acestea de prevederile ordonanţei, iar la Poliţia Locală mai sunt 64 de posturi, toate ocupate.

Casa Municipală de Cultură funcţionează cu 42, 5 de posturi, dintre care două sunt vacante, iar Direcţia Publică Comunitară de Evidenţa Persoanelor, cu 17.

Primăria Zalău scapă de desfiinţarea unor funcţii de conducere, întrucât numărul total de astfel se posturi existent se încadrează în procentul de 12 la sută din totalul organigramei prevăzut de ordonanţă. Mai exact, la nivelul primăriei şi a instituţiilor subordonate există 46 de funcţii de conducere, în condiţiile în care 12 la sută ar reprezenta 49 de funcţii.

 


Publicitate

Postaţi un comentariu