TO DO List-ul Mireselor te ajută să îţi organizezi singură nunta

Ioana Pop / Foto: arhiva personală

Pe cât de frumoasă şi plină de romantism este cererea în căsătorie, pe  atât de stresantă poate fi organizarea propriei nunţi. Pentru a îndulci această „povară” cu care fiecare mireasă se confruntă la un moment dat, Ioana Pop, o tânără anteprenoare din Cluj, a creat o aplicație menită să le ghideze viitoarelor doamne toți pașii în ceea ce privește organizarea unei nunți fără stres.

Ioana a activat mai mulți ani în domeniul IT, iar de mai bine de doi ani s-a desprins de „branșă”, cucerind încet, încet, o altă lume: plină de culoare, farmec și emoție. Este vorba despre un domeniu extrem de ofertant, cel al nunților.

„Lucrând într-o firmă de IT mi-am dat seama cât de important este să pui accent pe inovație, pe produs. În România încă se lucrează mult pe zona de outsourcing, dar eu mi-am dorit să am un produs propriu pe care să îl dezvolt. La început m-am focalizat pe web design, dar odată cu organizarea propriei nunți am simțit lipsa unei platforme care să integreze toți furnizorii de care ai nevoie. Am creat astfel platforma Wedding Box, iar apoi, în mod natural, pentru a veni în întâmpinarea unei nevoi, am creat TO DO List-ul Mireselor.  Eu mi-am organizat nunta notându-mi datele importante în agendă sau pe post-it-uri. Mi-aș fi dorit să am o aplicație online care să îmi permită să am toate informațiile legate de planificare într-un singur loc, ușor de accesat. Pentru că o astfel de aplicație nu era disponibilă, am creat una”, povestește Ioana.

Ioana a creat o platformă online în cadrul căreia sunt incluși toți furnizorii de care ai nevoie pentru nuntă, un fel de târg online deschis în permanență, de unde poți solicita simplu și rapid oferte furnizorilor preferați.

„În tot mai multe domenii am observat că există o tendință de a aduce produsele de interes pentru un anumit public tință într-un singur loc, pentru a faciliza accesul la informație, dar și pentru a oferi o experiență completă potențialilor clienți. Exact acest lucru ne-am propus cu ajutorul platformei Wedding Box. Astfel, mirii găsesc aici tot ce au nevoie pentru ziua cea mare: de la rochia de mireasă, la trupe live, fotografi, videografi, wedding planneri sau chiar până la cele mai mici detalii precum accesorii de păr sau butoni personalizați pentru mire”, spune Ioana.


instrument_de_planificare_a_nuntii_editare_task-e1452174666921

Peste 1.000 de utilizatori

Tot în cadrul platformei Wedding Box, a fost creat și tool-ul gratuit, numit în mod sugestiv TO DO List-ul Mireselor. Fiind o fire organizată, Ioana a notat toate taskurile ce ar trebui bifate pentru o nuntă ca în povești. Apoi, pentru că suntem în secolul vitezei și al tehnologiei, a transpus totul în mediul online, unde tool-ul poate fi folosit în mod gratuit de oricine își dorește.

Până în prezent, TO DO List-ul Mireselor s-a dovedit un aliat de nădejde pentru mai bine de 1.000 de utilizatori, atât femei, cât și bărbați. 

În momentul în care îți faci cont pe TO DO List-ul Mireselor, aplicația îți cere data nunții pentru a ști cum anume să îți organizeze cei 58 de pași pe care trebuie să îi urmezi până în ziua cea mare. 

Nunta perfectă în 58 de pași 

„Am gândit TO DO List-ul Mireselor pentru o planificare a nunții cu un an înainte, însă știm că nu toată lumea începe în același timp, așa că miresele au la dispoziție un buton de unde pot să vadă toate sarcinile ce le vor reveni în perioada următoare. Cei 58 de pași sunt orientativi și editabili: mireasa îi poate șterge sau poate adaugă alții noi, în funcție de ceea ce își dorește în plus pentru propria nuntă. După îndeplinirea unui task, acesta poate fi bifat și astfel ști că ți-ai mai luat o misiune de pe suflet. Aplicația te anunță, notând cu roșu faptul că ai depășit termenul pentru un anumit task, astfel încât să poți avea o evidență cât mai clară asupra lucrurilor care mai trebuie bifate până la marele eveniment”, explică Ioana.

Astfel, TO DO List-ul Mireselor nu numai că îți ghidează pașii, dar te și „ceartă”, într-o manieră „blândă” în momentul în care ai depășit un task, acesta devenind roșu, până în momentul în care intervii și îl bifezi sau îi schimbi data, dându-ți astfel un răgaz pentru misiunea respectivă. 

Pentru cei care sunt în pană de idei, tool-ul conține și link-uri utile spre articolele din cadrul blogului platformei, unde miresele pot găsi inspirația de care au nevoie. Din cadrul aplicației mirii pot afla cu un singur click, ofertele furnizorilor prezenți pe platformă pentru a ști cum să își gestioneze bugetul. „Mirii pot identifica foarte simplu din cadrul aplicației partenerii pentru nuntă și își pot îndeplini taskurile cu ajutorul furnizorilor aleși”, explică Ioana.


instrument_de_planificare_a_nuntii_fotografi-768x396

Tool-ul poate fi accesat atât de pe dekstop, cât și de pe mobil.

„Am gândit o grafică prietenoasă, astfel încât atât mireselor, cât și mirilor să le facă plăcere să interacționeze cu aplicația noastră. Cei care au nevoie de suport tehnic ne pot scrie, iar noi îi vom ajuta să își creeze contul și să devină un mire sau o mireasă organizat/ă”, spune tânăra anteprenoare.

Ce cred miresele?

„TO DO List-ul Mireselor m-a ajutat extrem de mult. Este evident faptul că a fost dezvoltat de către o persoană care a trecut deja prin organizarea nunții și care a știut ce aspecte trebuie punctate și mai ales în ce moment. Tool-ul te ajută să nu începi de la zero cu totul, ba mai mult îți dă multe idei la care nici nu te-ai gândit până nu le-ai citit acolo”, Anja, o mireasă care a utilizat aplicația.

„Sunt o viitoare mireasă care utilizează TO-DO List-ul Mireselor. Viitorul meu soț e și el foarte încântat de aplicație. Ne place mult și ne bucurăm că am găsit-o. Înainte să descopăr Wedding Box am încercat să folosesc alte tool-uri, nici nu mai știu care erau, dar niciuna nu se compară cu aceasta. E foarte utilă. Îmi place mult și count-down-ul. Mă declar foarte mulțumită”, spune Raluca Lazăr. 

În următoarea perioadă, tool-ul va avea și o secțiune dedicată managementului invitaților.


Publicitate

Postaţi un comentariu