O aplicație realizată la Cluj îți permite să probezi de pe telefon hainele pe care dorești să le achiziționezi

Radu Orghidan / Foto: Dan Bodea

Radu Orghidan a prezentat, în cadrul Hotspot Fashion, eveniment ce a avut loc joi, 30 octombrie, în incinta Grand Hotel Italia, aplicaţia de e-commerce Atelier, o aplicație care va rezoluționa în viitorul apropiat cumpărăturile online din domeniul fashion.

Lansată în premieră în cadrul Salonului Romanian Fashion Trends & Brands, ediţia din 2014, aplicația recreeză avataruri 3D, oferă body-model-uri realiste şi promite să optimizeze stocurile prin analiză bazei de date. Aceasta va redefini modului în care utilizatorii, designerii şi retailerii interacţionează online schimbând complet şi definitiv modă. Produsul este oferit de Tulemod, companie start up 100% românească specializată în servicii digitale de fashion interactive.

Fondatorii aplicației sunt stabiliți în Silicon Valley, unde lucrează în cadrul unor departamente de cerectare și dezvoltare.  Daniela Florescu este din București, iar Bogdan Pintea e clujean. Bogdan a lucrat ultimii 15 ani pentru Microsoft, în Seattle.

Romanian power

„Aplicația e 100% implementată în România și chiar și fondatorii, deși sunt în Silicon Valley sunt tot români. Acesta este un aspect pe care noi vrem să îl scoatem în evidență. E o ideea românească, implementată de către ingineri români. Totul e romanian power.  Aplicația e făcută la Cluj, de o echipă din Cluj, iar în Statele Unite e departamentul de marketing și logistica de business. Aplicația a fost lansată pe App Store, se poate instala gratuit pe iPad-uri, dar deocamdată am discutat cu potențiali beneficiari doar în România”, a explicat Radu Orghidan.

10559791_1402551970021009_4434708328814615373_n

Utilizatorii pot să își creeze un avatar cu propriile dimensiuni, după care pot proba online articolele vestimentare preferate. „E o aplicație care îți permite să modelezi hainele în 3D și să vezi cum îți stau ție. Noi punem la dispoziție utilizatorilor o „bibliotecă” de haine 3D, o întreagă garberobă, o colecție virtuală. Utilizatorii se „îmbracă”, după care se pot plimba pentru a vedea cum ar arăta dacă și-ar cumpăra haina respectivă. Practic nu se elimină experiența din magazine, pentru că noi nu prea credem că un utilizator își va cumpăra o haină scumpă dintr-un magazin doar văzând-o pe iPad, dar măcar când merge la magazin va știi ce culoare, ce mărime, ce croi îl avantajează. Aplicația te ajută să te decizi mai repede”, este de părere Radu.

Aplicația le va fi utilă designerilor

În ce utilizatorii, câștigă timp, vânzătorii online sunt și ei avantajați, întrucât, cu ajutorul acestei aplicații pot primi baze de date extrem de folositoare cu privire la ceea ce le place sau nu le place potențialilor cumpărători, astfel încât să nu își aglomereze stocurile cu haine pe care publicul nu le place.


Publicitate

Postaţi un comentariu