Gerovital a obținut titlul de Superbrand 2013

Gerovital a obținut titlul de Superbrand 2013 la categoria ”Îngrijire personală” în cadrul evaluării Superbrands România. Gerovital este primul produs antiîmbătrânire din lumeşi în cei 40 de ani de existenţă a devenit una dintre cele mai cunoscute mărci românești la nivel național și internațional.

”Suntem extrem de onorați de reușita Gerovital, un brand cu tradiție și performanțe extraordinare, dar și un brand care are capacitatea să se reinventeze permanent.”, spune Mircea Turdean, Directorul General Farmec Cluj Napoca. “Experții Superbrands și consumatorii chestionați au apreciat Gerovital ca fiind o marcă ”de încredere” și care ”se diferențiază pe piață”, ceea ce ne motivează să găsim soluții inovatoare care să ne mențină în topul preferințelor lor”, adaugă acesta.

Studiul a fost realizat în cea de-a doua parte a anului 2013, în două etape. În prima etapă, Consiliul Superbrands, format din 25 de experți în marketing, comunicare, branding și business, a evaluat brandurile în fucțiile de criteriile aplicate internaţional de către organizaţia Superbrands. În etapa a doua a cercetarii, 1500 de consumatori cu vârsta cuprinsă între 18-54 de ani și-au exprimat preferințele în cadrul unei cercetări de piață realizate de Ipsos pentru identificarea brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand.

Farmec a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 138 milioane lei, cu 14% mai mare față de cele 121 milioane lei raportate în anul precedent şi şi-a consolidat astfel poziția de cel mai important producător român de cosmetice. Rezultatele financiare ale anului 2013 au fost impulsionate de extinderea portofoliului Farmec cu noi produse, atât în categoria de cosmetice, cât și în categoria de curățenie.

Astfel, în prima jumătate a anului a fost lansat gama Farmec Natural și s-a extins gama de produse pentru îngrijirea părului – Gerovital Plant Tratament. În același timp, gamele de produse de curățenie Nufăr și Triumf au fost reînnoite la nivel de formulă și ambalaje și au fost completate cu sortimente noi. În cea de-a doua jumătate a anului, compania a lansat noua linie de produse de îngrijire a tenului Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan. Tot în 2013, Farmec a inaugurat Centrul de Frumusețe de la Cluj. Anul acesta, Farmec va continua strategia de investiții în activitățile de cercetare și dezvoltare de noi produse pentru îngrijirea personală și curățenia casei, urmărind, în același timp, creșterea ponderii exporturilor din cifra totală de afaceri.


Publicitate

Postaţi un comentariu