Cum vrea Fiscul să-și cârpească identitatea vizuală

Bogdan Brânzaș

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) dorește o nouă identitate vizuală, lucru pentru care pune la bătaie 13.000 de euro și acordă un termen de execuție de 12 zile.

Acest demers se face în cadrul unui proiect denumit „Dezvoltarea unui parteneriat viabil între Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi beneficiarii direcţi ai serviciilor furnizate de aceasta – premisă a eficientizării sistemului de colectare a veniturilor publice” cofinanţat din Fondul Social European, Programul Operaţional „Dezvoltarea Capacităţii Administrative”, pentru implementarea activităţii “Conştientizarea şi educarea fiscală a contribuabililor”.

Dincolo de limbajul de lemn european, ANAF dă dovadă de superficialitate și lipsă de profesionalism în modul în care a tratat procedura de achiziție a acestui serviciu – acuză unul dintre cei mai cunoscuți specialiști în branding din România.

Astfel, consultantul clujean în branding și design Bogdan Brânzaș arată punctual pe blogul său modul superficial în care ANAF a tratat chestiunea rebranduirii instituției, trece în revistă o serie de disfuncționalități de comunicare cu agenția și subliniază dezinteresul arătat de angajați față de procedura de achiziție. Detalii, aici.

Concluzia lui Brânzaș este una tristă: „Până astăzi am vazut zeci de Anunțuri, Invitații și Caiete de Sarcini emise de diverse instituții de stat. Fără excepție, toate sunt la fel, având același tip de abordare superficială și neprofesionistă, în total dezacord cu interesul instituției respective.”

„Cred că cineva ar trebui să-și pună extrem de serios problema profesionalismului, competenței  și chiar și a politeții acestor instituții plătite din taxele noastre, care cheltuie astfel sume de bani, distrugând din start orice posibilitate de a obține rezultate reale și pozitive din cheltuirea lor”, mai scrie consultantul.


Publicitate

Postaţi un comentariu