TIFF 2015 a înregistrat peste 6800 de materiale în mass-media. Transilvania Reporter a avut cel mai mare număr de articole în online

Foto: Dan Bodea

Ediția cu numărul 14 a Festivalului Internațional de Film Transilvania TIFF a marcat un record în istoria celui mai mare festival de film din România, înregistrând nu mai puțin de 73.000 de spectatori plătitori de bilete.

Festivalul s-a bucurat și de o vizibilitate crescută în mass media, cu 6.874 de materiale publicate. Astfel, potrivit raportului mediaTRUST România, în perioada 1 mai-8 iunie 2015, mediul online a acordat o importanță aparte festivalului cu 6.550 de articole: 2.391 – website-uri, Facebook – 3.785, Twitter – 374. În presa scrisă au fost publicate 162 de articole referitoare la TIFF, posturile TV au difuzat 134 de știri, iar la posturile de radio monitorizate au fost difuzate 28 de știri. În mediul online, Transilvaniareporter.ro a înregistrat cel mai mare număr de articole, respectiv 73, în timp ce Digi 24 este postul de televiziune cu cele mai multe știri difuzate despre TIFF.

Untitled

Top surse media

La categoria presei scrise, Monitorul de Cluj a publicat cele mai multe articole, 22, urmat de Ziua de Cluj cu 21 de articole. Transilvania Reporter este în clasament cu 13 articole, iar Adevărul cu 11 articole. Posturile de radio cu cele mai multe știri difuzate despre TIFF sunt Radio 21 cu 12 materiale, Europa FM – 5 știri, Pro FM – 4, România Actualități și Radio Zu cu câte 3 știri fiecare.

Digi 24 este postul de televiziune cu cele mai multe știri difuzate cu TIFF – 90, urmat de ProTV cu 17 știri și TVR1 cu 11. Antena 1 și Realitatea TV au înregistrat câte 4 știri fiecare. Transilvaniareporter.ro a înregistrat 73 de articole. Ziuadecj.realitatea.net a publicat 51 de materiale, Cinemarx.ro – 48 de materiale, Antena.ro -42 de materiale și Adevărul.ro – 38 de articole.

1

Despre raport

Raportul  a  luat  în  calcul  rezultatele monitorizării a 23 posturi TV naţionale, 12 posturi radio naţionale, peste 500 de publicaţii naţionale şi locale, peste 2500 de surse de ştiri online, peste 30000 de blog-uri si forum-uri la care se adaugă conturile publice ale utilizatorilor români de Facebook, Twitter, Google+ si Youtube, în perioada 1 mai – 8 iunie 2015.

 

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Din 2004 sunt membri ai organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), iar în 2014 au devenit membri BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).


Publicitate

Postaţi un comentariu