Proiecții inspirate din sport, filme și sex la o nouă ediție a „Nopții devoratorilor de publicitate”

„Noaptea devoratorilor de publicitate”

Conform unui comunicat de presă, evenimentul oferă iubitorilor aestui domeniu  reclame împărțite de această dată în patru categorii: Inspired by Film (inspirate de film), Sexy Ads (reclame senzuale), Social Awareness (conștientizare socială) și Inspired by Sports (inspirate din lumea sportului).

„Putem vedea în publicitate un nou tip de cinema, în care esteticul și spiritul ludic merg mână în mână. Iar dacă suntem avizați în a descifra acest nou tip de limbaj pe care publicitatea îl propune, vom privi și reclamele pe care le vedem zi de zi cu alți ochi: vom fi mai informați, mai pregătiți pentru aceste mesaje pe care le zărim pretutindeni și, foarte posibil, mai greu de manipulat!”, spune Cristian Hordilă, manager TIFF Events, în comunicatul de presă.

Prețul unui bilet pentru „Noaptea devoratorilor de publicitate” este de 40 de lei, iar pasionații de acest  domeniu se întâlnesc pentru asemenea evenimente din luna mai a acestui an.


Publicitate

Postaţi un comentariu