Culturile se întâlnesc la Cluj: Proiectul „Cluj-Napoa 2021 Capitală Europeană a Culturii” a început campania de comunicare

Culturile se întâlnesc la Cluj este principalul mesaj al noii campanii de comunicare pe care echipa proiectului Cluj-Napoca 2021 Capitală Europeană a Culturii a inițiat-o începând de astăzi, în vederea punerii în valoare a ideii de deschidere pe care o are orașul, atât în raport cu locuitorii lui, cât și cu cei care vor să îl cunoască mai bine.

„Orașul «joacă această finală cu titlul pe masă». De aceea, orientarea noastră spre public, spre suporteri. Din acest punct de vedere, comunicarea se dorește a fi un prilej pentru trăirea comună (și comunitară) a unei stări privilegiate, așa-numita «stare de deschidere». Este, practic, atuul nostru ca oraș dinaintea juriului, valoare exprimată și prin conceptul aplicației noastre în concurs, respectiv «East of West». Campania își propune să scoată în evidenţă ceea ce, paradoxal, în loc să dezbine, leagă acest oraș: diferențele. Din acest punct de vedere, Clujul joacă acest avantaj mergând pe mâna întâlnirii şi dialogului între culturi. De aici, și sloganul proiectului nostru: „Servus!””, transmite echipa proiectului.

Potrivit lui Florin Moroșanu, președintele Asociației „Cluj-Napoca 2021 – Capitală Culturală Europeană”, campania de comunicare a început în mediul online și va continua în tot orașul, cu materiale promoționale și afișe care să pună în valoare ideea de întâlnire, de deschidere. „Deschidere atât a noastră în raport cu noi înșine, cât și cu inevitabilul Celălalt. A-l afirma pe «celălalt» e un mod mai profund de a mă afirma pe «mine». Avem ocazia de a construi o memorie colectivă comună şi titlul ne va ajuta s-o consolidăm”, se mai precizează în comunicatul transmis presei.

Ideea campaniei a venit din partea agenției Kumpania, în baza unui brief al echipei proiectului Cluj-Napoca 2021 Capitală Europeană a Culturii.

Amintim că orașul Cluj-Napoca se află în cursa pentru câștigarea titlului de Capitală Culturală Europeană în 2021 împreună cu orașele Baia Mare, București și Timișoara. Potrivit calendarului competiției, în septembrie 2016 va fi organizată selecția finală,  desemnarea formală a orașului câștigător fiind programată până la finalul anului.

 


Publicitate

Postaţi un comentariu