(P) Inima „I Love Cluj”, folosită pentru promovarea orașului

Foto: revistabulevard.ro

În luna iubirii, I Love Cluj împreună cu Iulius Mall au găsit o soluție de a materializa atașamentul clujenilor față de comunitate, dând viață identității I Love Cluj. Binecunoscuta inimă I Love Cluj, ce poartă simbolul CJ, este replicată într-un format de 2, 6×2, 5m și expusă în holul de la intrare.

Fie singuri, fie cu persoane dragi, inima este mare și așteaptă să devină rama preferată pentru fotografiile făcute în această perioadă.

„Încercăm să găsim soluții simple și creative de promovare a orașului iar prin această înițiativă îi invităm pe clujeni să vină și să își facă o poza în fața inimii urmând apoi să o distribuie prietenilor și colegilor prin intermediul retelelor de socializare iar impactul mediatic pe care îl putem genera împreună este enorm. Proiectul inimii este unul mai vechi și mă bucur că am găsit sprijin din partea echipei Iulius Mall pentru realizarea lui”, a declarat Andrei Mutu, fondator I Love Cluj

Între 7 și 14 februarie, toţi cei care vin in Iulius Mall se pot fotografia cu inima „I Love Cluj”. Cei ce vor încărca imaginea în aplicaţia concursului „Inima Clujului bate la Iulius Mall”, desfăşurat pe pagina de Facebook Iulius Mall, pot câștiga un weekend romantic de răsfăț la spa-ul unui hotel de 5 stele.

Pentru a vă înscrie în concurs, trebuie să realizați o poză la inima și să o încărcați în aplicația „Inima Clujului bate la Iulius Mall”, până pe 14 Februarie. Poza care va primi cele mai multe „like-uri” va câștiga premiul.

Înscrierile în concurs se pot face aici: http://goo.gl/3DsRb5

Inima va rămâne în mall cu ocazia Valentine’s Day, urmând ca o dată cu încălzirea vremii, să fie instalată în Iulius Parc.

I Love Cluj este cea mai mare comunitate de fani dedicată unui oraş din România, are peste 130.000 de persoane, ceea ce reprezintă o treime din populaţia oraşului Cluj-Napoca.

Pornit ca o pagină de Facebook, „I Love Cluj” a devenit o colecţie de istorii personale, marcate prin fotografii, poveşti şi evenimente. Pe lângă comunitatea de pe facebook, I Love Cluj a mai dezvoltat o colecție cu produse personalizate ce se regăsește în mai multe magazine din Cluj și site-ul comunității numit „Jurnal de Cord”


Publicitate

Postaţi un comentariu