Kath Pay, speaker inclus în Top 50 Email Marketing Influencers, prezent la TeCOMM

Kath Pay

Cea de-a cincea ediție a conferințeiTeCOMM, evenimentul unde se întâlnesc proprietarii magazinelor online din România, are loc la Cluj-Napoca în perioadă 21-22 octombrie 2015 Cluj-Napoca. Tema principală de anul acesta este Power to the Customers.

Kath Pay (UK), specialist internațional în e-mail marketing, inclusă în Top of 50 Email Marketing Influencers de către Vocus, autoritate recunoscută internațional în acest domeniu și-a confirmat prezența în cadrul TeCOMM în 22 Octombrie. Kath Pay are experiență de peste 14 ani în e-mail marketing și este recunoscută în UK drept leader și trainer Econsultancy on Personalisation și e-mail marketing. Ea își dedică timpul procesului de cumpărare în ecommerce, cu accentul pe cumpărător, prin folosirea abordării mulți-channel. Printre brandurile cu care Kath a colaborat se număra și Adobe, Facebook, Marks and Spencer, Argos, Next, Jaeger, Mont Blanc.

„Este una dintre pasiunile mele să împărtășesc insight-uri și să ajut email marketerii să devină mai buni în ceea ce au de făcut. Aștept cu nerăbdare să ajung în România și să împărtășesc cu participanții tips-uri și sfaturi despre cum putem furniza clienților o mai bună experiență a cumpărăturilor, care generează mai multe vânzări și bineînțeles, venituri”, a spus aceasta.

În cadrul workshopului pe care îl va susține la TeCOMM pe temă „Learn the Art of Creating a Persuasive Purchase Journey”, Kath Pay va vorbi despre optimizarea conversiei în procesul de cumpărare online prin tehnici de persuasiune. Kath consideră că „De prea mult timp deja, lumea digitală a stat în spatele lumii offline în furnizarea și oferirea unei călătorii plăcute în procesul achiziției. Sunt în continuare mulți pași existenți în această călătorie, care servesc mai degrabă brandului și nu ajută în experiență online a clientului. Sesiunea mea va cuprinde modalitățile de a face această călătorie mai ușoară și mai convingătoare, care va rezulta atât în obținerea obiectivelor clientului, cât și a brand-ului în șine”,   mai spus aceasta.

TeCOMM cuprinde două zile de conferințe și workshop-uri. Dacă prima zi este dedicată debate-urilor, prezentărilor și conferinței conexe Digital Travel Forum, în cea de-a două zi, publicul va avea parte de workshop-uri tematice legate de usability, email marketing, marketing afiliat, analytics, PPC, social media, online advertising, online video marketing și Google Adwords  etc.

Care sunt noile dispozitive și rapoarte prin care este accesat comportamentul utilizatorilor? De ce video-ul online reprezintă viitorul comunicării pentru eCommerce? Ce presupune să fii „social” în 2016 și care este importantă implicării audienței pe termen lung și dezavantajele unei abordări solitare? Sunt întrebări la care oferă răspunsuri Gabriel Nistoran-PPC Manager, BullGuard (partener certificat Microsoft Gold cu competențe în soluții de securitate și soluții ISV software), Călin Biriș-Digital Director, Loopaa Marcom (agenție de marketing digital) și Andrei Cismariu-Social Media Manager, Bitdefender (cea mai de succes companie românească de IT prezența prin filiale și parteneri în peste 100 de țări).

Gabriel Nistoran va vorbi despre noi instrumente și rapoarte care ajută în optimizarea vânzărilor online, iar workshopul susținut de el va include informații despre analytics mobil, mixul de instrumente de analytics, implementări și integrări, vizualizări de date, cuprinzându-le în cele trei cuvinte importante: „Customers, not devices”.

Călin Biriș va prezenta studii de caz și exemple practice în workshopul pe temă „Boost your sales with Online Video Marketing” despre cum tacticile de Online Video Marketing pot crește rată de conversie și pot îmbunătăți eficientă comunicării online a magazinelor online.

În workshopul sau, Andrei Cismaru va vorbi despre „The good, the bad and the ugly social media”, de ce este important să dezvolți o relație de lungă durată cu fanii tăi. Acest seminar va arată importanță implicării audienței pe termen lung și dezavantajele unei abordări solitare.

Înscrierile la TeCOMM Cluj-Napoca se fac pe www.cluj.tecomm.ro, unde se actualizează constant lista speakerilor și a agendei.

Distribuie:

Postaţi un comentariu