Caravana “4G discovery tour” a ajuns în Cluj-Napoca. Utilizatorii, faţă în faţă cu noile tehnologii

Foto: Dan Bodea

Compania Orange a lansat, vineri, la Cluj-Napoca, o caravană dedicată lumii digitale, “4G discovery tour”, cu scopul de a-i familiariza pe utilizatori cu beneficiile şi tehnologia 4G, pentru care Orange are cea mai extinsă acoperire din ţară. Caravana se va afla în Piaţa Unirii timp de trei zile, până în data de 18 mai şi va ajunge  în perioada următoare în mai multe oraşe din România, precum Timişoara, Iaşi, Braşov, Bucureşti dar şi pe litoral.

 Prezent la Cluj-Napoca, CEO Orange România, Jean-Francois Fallacher, a declarat că toţi clienţii care vor vizita caravana vor avea ocazia să descopere singuri universul lumii digitale. “Am pornit la Cluj-Napoca această caravană dedicată lumii digitale, «4G discovery tour», pentru a aduce beneficiile tehnologiei de ultimă generaţie cât mai aproape de clienţii noştri. Caravana are scopul de a-i familiariza pe clienţi cu beneficiile şi tehnologia 4G, pentru care Orange are cea mai extinsă acoperire din ţară. Cei care ne vor vizita vor avea ocazia să descopere singuri universul lumii digitale şi cum îi ajută aceasta să facă lucruri pe care acum câţiva ani doar ni le imaginam, cum ar fi să descarce fişiere de mari dimensiuni sau să asculte muzică, rapid şi în condiţii de mobilitate”, a spus Fallacher.

Foto: Dan Bodea

Foto: Dan Bodea

Şeful Orange România a precizat că Transilvania este o regiune deosebită pentru companie, municipiul având un număr mare de clienţi Orange şi ca urmare oraşul Cluj-Napoca a fost ales pentru această caravană. Potrivit lui Jean-Francois Fallacher clienţii pot testa în cadrul caravanei smartphone-uri de ultimă generaţie, servicii şi aplicaţii pentru care tehnologia 4G aduce beneficii semnificative, “prin viteza transferului de date până la 150 Mbps”. “Orange este, acum, capabilă să asigure servicii de internet mai rapide, a doua generaţie de 4G, care este 4G+, care combină două canale de 4G oferind viteze de până la 300 de Mbps. România este a doua ţară din Europa de Est unde se întâmplă acest lucru. Este pentru prima dată ca în calitate de furnizori de telefonie mobilă să oferim infrastructura performantă în avans faţă de producătorii de device-uri”, a precizat Jean-Francois Fallacher.

Jean-Francois Fallacher,   CEO Orange Romania/Foto: Dan Bodea

Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania/Foto: Dan Bodea

“Publicul are ocazia să testeze Orange TV, poate accesa zona de jocuri unde avem multe surprize pe suporturi diferite, pe smartphone, pe tabletă, pe plasmă şi pe SensyTouch. Sunt jocuri multiscreen deoarece vrem ca oamenii să se obişnuiască şi cu jocuri altfel. Se mai poate testa tehnologia 4G şi în zona de demo, unde există tablete şi smartphone-uri. De asemenea, vizitatorii pot vizualiza un film educativ despre începuturile comunicaţiilor şi pot admira standul cu modele vechi şi noi de telefoane. Vineri şi sâmbătă, începând cu ora 17.00, vizitatorii pot testa viteza 4G dirijând în direct o orchestră interactivă, adevărată, care se va afla la Bucureşti”, a spus Crina Ţenovici, Head of Data şi B2B Communication, Orange Romania.

IMG_9957

Serviciile de internet la viteze 4G au fost lansate la Cluj-Napoca la începutul lunii aprilie 2014, acoperind 98, 5% din populaţia municipiului. La nivel naţional, acoperirea 4G oferită de Orange este de peste 46%din populaţia totală şi 73 la sută din populaţia urbană, în peste 1.000 de localităţi.

Distribuie:

Postaţi un comentariu