Banca Transilvania, cele mai bune rezultate din istoria sa privind activitatea de carduri (P)

Banca Transilvania / Foto: Dan Bodea

Pentru Banca Transilvania, anul 2014 a fost cel mai bun din istoria sa privind activitatea de carduri, având în vedere rezultatele obţinute pe partea de emitere şi volume tranzacţionate, care au fost cele mai bune din piaţa de profil.

Cifre BT 2014: succes pe toate planurile în ceea ce priveşte cardurile, în raport cu piaţa:

  • Cele mai multe carduri de debit emise: peste 300.000 de carduri BT Visa Electron
  • Cele mai vândute carduri de credit din banking: aproape 70.000 de carduri BT MasterCard
  • Cele mai multe carduri emise pentru companii: aproape 46.000 de carduri Visa Business
  • Cel mai bun grad de tranzacţionare cu cardurile business: cu o medie de 53, 6 tranzacţii pe an/card şi rulaje medii anuale de 51.624 per card, cardurile de business BT au fost cele mai active din întreaga piaţă
  • Cele mai mari volume tranzacţionate pe card la nivelul întregului sistem bancar: peste 76 milioane de tranzacţii care au generat un volum de 28.800 milioane lei, în creştere cu 15, 4% faţă de 2013
  • Visa Electron BT a fost cel mai folosit card pentru plăţi la comercianţi: cu un număr de peste 22 de milioane de tranzacţii comerciale şi un volum de 2.284, 74 milioane lei în 2014, acesta a fost numit „Cardul de cumpărături al anului”, confirmând supremaţia Visa Electron pe piaţa românească
  • Cele mai bune rezultate în domeniul comerţului electronic din România: “Banca de ecommerce a României”. În anul 2014, Banca Transilvania a înregistrat pe cardurile sale un număr de 4, 16 milioane de tranzacţii de plăţi pe site-urile magazinelor online, în valoare de 854 milioane lei. Aproape 60% din această valoare reprezintă cumpărături de pe site-urile magazinelor online din străinătate.

În 2014, Banca Transilvania a lansat următoarele: cardurile de călătorii BT Flying Blue; cardul pentru tineri – BT Omnipass, cardurile contactless, rebranding-ul cardurilor de cumpărături STAR şi a programului de loializare cu acelaşi nume. De asemenea, transmiterea PIN-urilor cardurilor pe suport hârtie a fost înlocuită cu trimiterea codurilor de activare a cardurilor prin SMS. În ceea ce priveşte BT24, banca a lansat aplicaţia de Mobile Banking şi a dezvoltat facilităţi noi, cum sunt: încărcarea online a cartelelor telefonice; tranzacţionarea fondurilor de investiţii administrate de BT Asset Management, posibilitatea achiziţionării de roviniete prin BT24, respectiv opţiunea de depozite negociate.

Este al doilea an consecutiv în care BT este desemnată Banca Anului în piaţa cardurilor, titlu primit în cadrul Galei NOCASH.

 „2014 a fost un an istoric pentru noi, an în care am capitalizat pe toate componentele acestei linii de business a Băncii Transilvania, ceea ce ne situează pe locul întât atât în ceea ce priveşte numărul de carduri vândute – de debit, de credit şi carduri dedicate companiilor -, cât şi privind volumele tranzacţionate cu cardurile BT. Este un succes de echipă, susţinut puternic la toate nivelele de management. Reprezintă, în acelaşi timp, o carte de vizită pentru noi, ceea ce ne onorează şi ne face să pregătim noi proiecte care să aducă rezultate cel puţin la fel de bune”.

La Gala NOCASH, Banca Transilvania a fost reprezentată de Oana Ilaş – Director şi de Cosmina Chiş – Şef Serviciu Comercial Carduri în cadrul Direcţiei Dezvoltare şi Management Carduri. Gala a ajuns în acest an la ediţia a XIV-a şi este cel mai important eveniment anual din industria plăţilor electronice.


Publicitate

Postaţi un comentariu