TAROM contraatacă: 20 de euro până la București, 40 dus-întors

TAROM lansează o ofertă specială pe rute între București şi Cluj-Napoca, pentru călătorii efectuate începând cu 15 mai 2016. Pentru călătorii București – Cluj-Napoca/Cluj-Napoca – București prețul biletului este de 20 de euro (toate taxele incluse), iar pentru călătoriile dus-întors prețul unui bilet este de 40 de euro (toate taxele incluse).

De asemenea, până în 15 mai, TAROM introduce tarifului de la 40 de euro pentru un bilet dus cu toate taxele incluse către/dinspre Cluj-Napoca, respectiv 79 de euro pentru un bilet dus-întors cu toate taxele incluse.

Până acum, prețul mediu de la care porneau biletele Cluj-București era de 85, 94 euro, pentru un singur zbor.

Rezervările la noile prețuri se vor putea face din 9 martie 2016 și nu sunt limitate ca dată de vânzare și călătorie.

Noile prețuri vin după ce companiile low-cost Wizz Air și Blue Air au anunțat că vor zbura din vară între Cluj și București, la prețuri începând de la 9, 32, respectiv 19, 99 euro.

Citește și

Oferta TAROM este supusă unor termene și condiții; rezervarea, plata şi emiterea trebuie efectuate în acelaşi timp; iar locurile sunt limitate.

Biletele sunt disponibile la vânzare atât pe site-ul TAROM www.tarom.ro (și varianta mobilă m.tarom.ro) cât şi prin agenţiile proprii şi partenere TAROM.

Pentru toate călătoriile efectuate cu TAROM, atât intern cât și internațional, călătorii beneficiază de servicii gratuite precum:

Transport gratuit al bagajului de cală în limita maximă de 23 kg (1 bagaj pentru Clasa Economy) +10 kg bagaj de mână. Check-in gratuit în aeroport, la kiosk, online şi pe mobil. Servicii gratuite la bord. Alte detalii, aici.

Distribuie:

Nu există Comentarii

  1. andrei says:

    Sa le fie rusine.pana acum cum au putut vinde la preturi de 4 ori mai mari???? Ar trebui penalizați de consumator pt toți anii în care au profitat de toată lumea!! Hotii!
    Răsplată lor este sa zburam cu blue air și wizz!

  2. Lucian says:

    Amice esti xxxxxxxxx. Daca iti imaginezi ca o linie aeriana poate exista in conditiile alea, esti dus cu pluta. Nu confunda ofertele speciale cu preturile standard. Si afla ce-s alea clase de pret, plus disponibilitate. Si ce iti ofera low cost-urile de banii aia.

    • cucu stiuc says:

      Bai ametitule, in primul rand iti ofera o aeronava moderna, la standarde internationale, nu o piesa de muzeu in care te simti de parca esti in autobus.

      • Pilot says:

        nici la wizz sau blu nu stai mai bine…. unele aeronave au scaune de parca esti intr-un Rocar din anii 70 si daca stai langa aripa ai senzatia ca parca acuma sta sa crape avionul… toti sunt buni… doar cca taromu este un “low-cost cu tarife de lux” :)))

      • VR says:

        Tarom si-au reinnoit flota cred, ori au inchiriat ceva aeronave, nu stiu ce au fauct, dar au alte avioane noi, nu mai sunt relicvele alea care termurau cu turboprop. Doar ce am zburat cu ei acum 2 zile si am fost ff placut surprins.

        • Adi says:

          Mai au si cu elice, vreo treime din flota (7-8 avioane)…. Sunt OK si ATRurile. E drept ca e mai confortabil in Airbusuri si Beoeinguri… Din fiecare au cam 7-8.

      • radu says:

        Serios? :))) Cine ofera aeronava moderna, la standarde internationale, blue? Cred ca ar trebui sa verifici anii flotei de exemplu, cred ca cel mai tanar avion de acolo are 28-30 ani :))) Tarom-ul n-o fi Qatar Airways, dar nici nu cred ca-i cazul de a fi aeronavele de altfel foarte bine intretinute cu “piese de muzeu”!

  3. pop florin says:

    niste mincinosi ordinari…

  4. Voicu says:

    Frumoasa comparatie ai stiut face cu blueair intre flote. Ai uitat cumva intentionat de wizzair care are aeronave de 3-4 ani vechime? Va face clujul din iulie2016. Nu cred in penalizari, atat timp cat erau singuri cereau acel pret care sa le umple aeronavele la 85%. Acum fac acelasi lucru cu biletele ieftine. Fie ca ii penalizati voi sau nu, e faliment iminent as spune, e doar chestiunea de “cand anume”.

Postaţi un comentariu