Societatea Cluj Arena va intra în faliment. Consiliul Judeţean va avea o direcţie care să se ocupe de stadion

Cluj Arena / Foto: Dan Bodea

Consilierii judeţeni au aprobat transformarea societăţii Cluj Arena în direcţie a Consiliului Judeţean. Aleşii judeţeni au votat la ultima şedinţă două proiecte care schimbă soarta celei mai mari arene a Clujului.

Astfel, consilierii au votat luni rezilierea asocierii cu societatea Cluj Arena privind administrarea stadionului. În urma acestei decizii societatea a rămas cu datoriile faţă de primărie, care se ridică la circa 3, 3 milioane de euro, dar fără obiect de activitate începând din 21 decembrie 2016.

“„Art. 1. Se aprobă încetarea Contractului de asociere în participaţiune încheiat între Judeţul Cluj şi societatea Cluj Arena S.A., în vederea exploatării imobilului CLUJ ARENA situat în Municipiul Cluj-Napoca, Aleea Stadionului nr. 2, cu data de 21.12.2016.”

2. Articolul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins: “Art. 3. Se aprobă trecerea imobilului Cluj Arena din proprietatea privată în proprietatea publică a Județului Cluj, la data de 22.12.2016.”, se arată în hotărârea adoptată la ultima şedinţă a CJ.

Preşedintele CJ Cluj, Alin Tişe a precizat că societatea va urma procedura specială prevăzută de legea 85 privind insolvenţa şi falimentul.

Totodată consilierii au adoptat şi o altă hotărâre prin care se înfiinţează o direcţie specială în cadrul CJ Cluj care să se ocupe de administrarea stadionului.

Potrivit referatului de specialitate care însoţeşte hotărârea, este vorba despre o direcţie de specialitate, cu personal contractual. Direcția va fi condusă de un director care va avea în subordine următoarea structură:

  1. “Compartimentul administrare şi funcţionare cu un număr de 17 posturi din care 15 nou înființate și 2 posturi de îngrijitor mutate de la Direcția de Administrare a Domeniului Public și Privat al județului Cluj. Activitatea acestui compartiment se va axa în principal pe:

  1. administrarea imobilului Stadionului ”Cluj Arena”;

  2. programarea/organizarea/participarea la desfăşurarea de evenimente sportive, socio-culturale, etc.

  3. administrarea Sistemului de supraveghere interioară şi exterioară a stadionului, Video Symphony Client;

  4. administrarea sistemului prin care se asigură suport tehnic pentru cronometraj/măsurare la competiţii de atletism;

  5. configurarea, operarea şi monitorizarea Sistemul de Ticketing şi control acces stadion, emitere şi vânzare bilete la punctele de vânzare şi administrarea căilor de acces (sincronizare turnicheţi);

  6. asigurarea activităţilor legate de instalarea şi întreţinerea turnicheţilor;

  7. asigurarea funcţionării sistemului de sonorizare tribune şi adresare publică;

  8. administrarea paginii web, facebook a Stadionului ”Cluj Arena”;

  9. elaborarea strategiilor de marketing/comunicare şi stabilirea planurilor de promovare pentru îndeplinirea obiectivelor propuse, controlul îndeplinirii planurilor strategice, evaluarea performanţelor campaniilor de promovare şi promovarea imaginii Stadionului ”Cluj Arena”;

  10. administrarea parcării prin utilizarea Sistemului de parcare Crosspark şi a terminalelelor de plată automată Cross Apt;

  11. întocmirea documentaţiei necesare omologării/acreditării;

  12. asigură încasarea veniturilor rezultate din activitatea proprie şi le depune la Casieria Consiliului Judeţean Cluj;

  13. asigură, la solicitare, activitatea de vizitare a Stadionului;

  14. asigură accesul cu card la sălile de sport;

  15. asigură legătura şi îndeplinirea cerinţelor formulate, de structurile Ministerului Afacerilor Interne, Federaţia Română de Fotbal, Liga Naţională de Fotbal, Federaţia Română de Rugby, Federaţia Română de Atletism, ş.a. legate de asigurarea organizării şi securităţii pe perioada evenimentelor desfăşurate.

II Compartimentul de pază şi securitate cu un număr de 12 posturi nou înființate asigură securitatea şi integritatea imobilului”.

Distribuie:

Postaţi un comentariu