Povestea Untold, la capitolul trei: „Am investit 10 milioane de euro în experiența Untold”

Foto: Dan Bodea

Organizatorii festivalului de muzică electronică Untold, care are loc în perioada 3-6 august la Cluj-Napoca, au anunțat miercuri că cea de-a treia ediție a evenimentului reprezintă o investiție de aproximativ 10 milioane de euro, jumătate din această sumă fiind asigurată din biletele vândute pentru festival, ei explicând că bugetul destinat cooptării de artiști a crescut și el semnificativ.

Organizatorii au explicat că bugetul celei de-a treia ediții Untold a crescut de la 7 milioane de euro cât a fost în ediția a doua, la aproximativ 10 milioane. De asemenea, managerul evenimentului a declarat că 50% din buget este asigurat din bilete, iar creșterea bugetului general a permis și mărirea cu 50% a bugetului destinat onorariilor pentru artiști, numărul acestora ajungând în acest an la peste 200.

„Desfășurăm anual un top cu preferințele fanilor și încercăm să le satisfacem dorințelor. Untold nu mai este doar muzică, ci și o experiență aparte și din fericire acesta este feedbackul participanților dar și din partea artiștilor cum este Armin van Buuren. El a spus că aici la Cluj are cel mai bun show al lui, Martin Garrix spunea că așteaptă festivalul nebun de la Untold, iar pentru noi, descrierea aceasta de „nebun” este un feedback foarte bun. Pentru bugetul investit, este cea mai înaltă experiență pe care o poate trăi un tânăr în România, ne dorim cei mai buni artiști, cea mai bună producție la un preț accesibil unui tânăr din România. Ne așteptăm să fie cea mai bună experiență de până acum la Untold. Ne dorim să oferim o fantezie în viața reală”, a mai spus managerul general al festivalului, Bogdan Buta.

Organizatorii festivalului au prezentat și un trailer al filmului introductiv pentru eveniment, ei explicând că o parte a video-ului a fost filmat în Pădurea Hoia-Baciu, unul dintre actori este un participant la festival în timp ce personajul principal al poveștii este un dragon magic.

„Nu este vorba doar despre line-up, ci despre o poveste frumoasă care continuă ce am început noi în 2016, când am prezentat un magician milenar care reușește să dea putere Transilvaniei și orașului folosind rădăcinile acestei zone. S-a găsit forța necesară pentru a merge mai departe și acum avem un nou personaj. Este vorba despre dragonul protector născut din stele. Este dragonul care păstrează toate secretele de pe această lume iar ele este chemat la Cluj pentru a ajuta la redescoperirea unor pietre din trecut și care fiecare dintre ele reprezintă o calitate pe care fiecare dintre noi o avem. Cam acesta ar fi conceptul”, a explicat Edy Chereji, Director de Marketing și Comunicare.

320.000 de persoane este traficul total pe care organizatorii îl așteaptă, ei estimând că evenimentul va fi sold-out. Festivalul are loc în perioada 3-6 august la Cluj-Napoca în zona centrală a orașului.


Publicitate

Postaţi un comentariu