Peste 600 de copii au desenat viitoarea mascotă a transportului public din metropola clujeană

Peste 600 de copii, elevi școlari, dar și preșcolari de la 33 de unități de învățământ din municipiu și zona metropolitană, s-au înscris la concursul pentru stabilirea viitoarei mascote a Companiei de Transport Public Cluj Napoca (CTP). Printre copiii participanți la concurs se numără și 11 elevi ai Școlii gimnaziale Speciale CRDEII.

Comisia de jurizare, formată din reprezentanți ai Primăriei clujene, Inspectoratului Școlar Județean și ai CTP vor trebui să aleagă în perioada următoare cele 12 desene, care se vor califica în finală şi apoi desenul ce va fi desemnat drept Mascota „Fața Zâmbăreață” a CTP.

Potrivit, Regulamentul concursului, dotat cu premii, fiecare copil participant a putut da un nume mascotei realizate, pe care o putea desena în acuarelă, carioca sau creioane colorate, pe o hârtie A4 sau A3. Culoarea agreată a mascotei este MOV. Nu s-au acceptat colaje.

La sediul CTP toate desenele sunt înfoliate, pentru a fi expuse public, în ziua de 1 iunie, pe mijloacele de transport în comun, ca să fie văzute și admirate de cât mai mulți clujeni. Liniile de transport vor fi alese astfel încât mijloacele de transport să treacă prin zona școlilor și grădinițelor participante. Autobuzele, troleibuzele și tramvaiele care vor avea în interiorul lor expozițiile cu desene, vor primi, în ziua de 1 iunie, și numele școlii sau grădiniței participante la concurs.

În perioada 2 – 9 iunie va avea loc jurizarea desenelor. Criteriile de jurizare sunt: originalitatea, încadrarea în specificul concursului, respectarea convenţiilor de realizare a desenului și aspectul estetic. În ziua de 10 iunie vor fi anunțați câștigătorii în cadrul unei festivități de premiere. Fiecare participant va primi o diplomă de participare. Se vor acorda premii în bani locurilor I, II, III şi primelor trei menţiuni.

“CTP este încrezătoare că noua mascotă va fi o creație reușită care ne va bucura și ne va face să zâmbim pe toți beneficiarii sistemului de transport public. În același timp, acest personaj de poveste, care va intra în patrimoniul Clujului și al zonei metropolitane va fi cel care ne va îndemna zilnic, cu zâmbet de copil, să contribuim la creșterea calității vieții în urbea noastră și prin folosirea mai largă a transportului public”, spun reprezentanţii companiei.


Publicitate

Postaţi un comentariu