O nouă campanie de donare de sânge iniţiată de Untold. Blood Network: Donează sânge și mergi la Untold!

După succesul incredibil pe care campania “Pay with blood” l-a avut anul trecut la festivalul Untold, în acest an organizatorii nu numai că reiau campania de donare de sânge, ci ridică stacheta punând bazele primei reţele de donatori benevoli de sânge. Campania numită Blood Network este realizată în colaborare cu singura platformă tehnologică de donare de sânge din România “Şi eu donez”.

Membrii platformei vor fi anunțați prin newsletter sau telefon, dacă este nevoie de ei ca să doneze la centrul din județul lor. Sistemul poate să prevadă anumite nevoi de sânge, pe grupe, arii geografice, în perioade delimitate ale anului.

Campania Blood Network debutează în 7 iulie și se va desfășura în toate Centrele de Transfuzii din țară până în 29 iulie. Mai mult decât atât festivalierii vor putea dona și la caravana mobilă din Cluj-Napoca în zilele de 15, 16, 17 iulie și la București în zilele de 18, 19, 20 iulie.

În acest an, mecanismul este următorul: cine donează sânge la caravana mobilă și se înscrie în baza de date Și Eu Donez (https://www.reteaua.sieudonez.ro) primește un bilet gratuit pentru ziua de joi a festivalului, când pe scenă vor urca Dimitri Vegas&Like Mike, Tiesto și Faithless.

Festivalierii care donează la unul dintre Centrele de Transfuzii din țară și înscriu codul de donator primit pe siteul www.untold.com/bloodnetwork, primesc o reducere de 150 de lei din prețul final al abonamentului.

“Suntem încântați că o idee care părea îndrăzneață anul trecut, a reușit să fie atât de bine primită de publicul din România. Anul acesta, campania de donare de sânge va căpăta o nouă formă și o amploare și mai mare. Alături de partenerii de la Și eu donez vom încerca să îi facem conștienți pe tineri de importanța donării de sânge și să îi obișnuim să facă acest lucru de mai multe ori pe an, astfel încât să răspundă pozitiv la apelurile multiple ale sistemului sanitar din România. Împreună, donatori și partneri, construim prima bază de donatori benevoli de sânge din România.”, a declarat Adrian Chereji, director de Marketing și Comunicare UNTOLD.

Și Eu Donez, prima platformă tehnologică de donare de sânge din România, a luat naștere în urmă cu trei ani. Cei care doresc să devină membri în Rețeaua Donatorilor Benevoli de Sânge trebuie să intre pe adresa www.reteaua.sieudonez.ro sau în aplicația disponibilă în AppStore, Google Play și în Magazinul Windows. Rețeaua are un sistem de logare foarte simplu, fiecare membru își poate crea contul personal logându-se prin email sau facebook, și completând un formular cu informații de bază.

“Facem un upgrade tehnologic important. Avem un pachet grafic mai modern, cald, prietenos și foarte ușor de memorat. Simbolul Și eu donez este punga de sânge, despre care sperăm că va deveni un adevărat icon pentru cei care vor să se implice în această cauză. Platforma Și eu donez, împreună cu forța de convingere și promovare a celui mai premiat festival din Europa înseamnă prima Rețea a donatorilor de sânge din România. Impreună schimbăm o bucățică a României” spune şi Alex Livadaru, co-fondator Și Eu Donez.

Campania Blood Network este realizată cu sprijinul Kaufland România, partener oficial al UNTOLD 2016, în parteneriat cu platforma Și Eu Donez, McCann Erickson România dar și cu ajutorul Institutului Național De Transfuzii Sanguine.

„În prezent, statisticile indică existența unei crize de sânge în spitalele din România, deși avantajele donării de sânge sunt de necontestat, atât pentru pacienți, cât și pentru donatori. În calitate de partener principal al campaniei Blood Network, Kaufland România încurajează cât mai mulți români să doneze sânge pentru salvarea celor aflați în situații critice. În astfel de momente, solidaritatea este cuvântul cheie, iar tinerii au demonstrat de atâtea ori că pot fi solidari și că pot genera schimbarea. Mesajul Kaufland România pentru tineri este „contribuim la salvarea pacienților și apoi petrecem împreună la UNTOLD”, a precizat Anna Katharina Scheidereiter, responsabil CSR, Kaufland România 

Campania “Pay with blood” a avut în 2015 un impact pozitiv uriaș în comunitate. A înregistrat un număr de peste 1500 de donatori, reprezentând peste 3100 de vieți salvate. Campania a câștigat şi două premii la cea mai prestigioasă competiție a industriei creative, Cannes Lions, un Silver Lion în PR și un Bronze Lion în Media dar și două premii Silver Drum la competiția Golden Drum din Portoroz.

UNTOLD 2016 va avea loc în perioada 4-7 august, iar pe scenă vor urca TOP 5 DJ ai lumii, Dimitri Vegas&Like Mike, Armin Van Buuren, Hardwell, Martin Garrix, Tiesto, alături de alți peste 150 de artiști internaționali de renume.


Publicitate

Postaţi un comentariu