O campanie cu muzică și dichis: „Ia-ți papionul și vino la Operă!”

Opera Națională Română din Cluj-Napoca a lansat o campanie inedită: „Ia-ți papionul și vino la Operă!”, prin care își dorește să le amintească spectatorilor săi eleganța actului artistic și felul în care artiștii își doresc să fie acesta perceput de către public.

„Invităm clujenii, cu ocazia premierelor și a spectacolelor speciale puse în scenă de Opera Națională Română din Cluj-Napoca, să intre în teatrul liric clujean într-o ținută potrivită cu locul, tradiția și artiștii săi, purtând un papion. Doamnele și domnișoarele sunt binevenite la rândul lor în rochii elegante sau în ținute ce le vor permite accesorizarea cu un papion”, transmit reprezentanții instituției.

Campania „Ia-ți papionul și vino la operă!” va debuta cu ocazia premierei operei „Nabucco” din data de 29 mai 2016, urmând să fie reluată lunar și semnalizată prin logo-ul special creat, ce va fi vizibil pe afişele cu programul  spectacolelor.

Simbol al distincției și eleganței desăvârșite, papionul își are originile în secolul XVII, parcurgând o istorie pe cât de lungă, pe atât de fascinantă. Devenit deja o tradiție a dress code-ului nobiliar, precum și un obiect vestimentar reprezentativ pentru evenimentele importante de pretutindeni, papionul și-a dovedit în ultimii ani  versatilitatea. Inițial purtat de mercenarii croați precum o eșarfă ce susținea capetele cămășii, apoi adoptat de înalta societate franceză sub forma eșarfei Ascot din zilele noastre, papionul s-a apropiat curajos în secolele XVIII – XIX de marea popularitate cunoscută astăzi. Simpaticul accesoriu – recunoscut în special în formula sa clasică neagră – devenea obiectul unei noi industrii și căpăta noi forme și culori, potrivite oricărei ocazii cu ștaif. Contemporanul i-a adus papionului celebritate, precum și deschiderea înspre colecții unisex, dublându-i înțelesul sobru și protocolar cu o imagine chic și accesibilă.


Publicitate

Postaţi un comentariu