Log in Cluj. Promovează orașul cu ajutorul poveștilor și câștigă premii în bani

Asociaţia Web for Cluj, primul proiect de storytelling din Ardeal, a demarat o campanie de strângere de povești, povești reale care promovează orașul, urmând să le premieze pe cele mai reușite.

Textele vor fi publicate pe site-ul webforcluj.ro în perioada 1 iunie – 1 septembrie 2016, urmând ca intervalul 1-15 septembrie să se cuantifice rezultatele şi să fie desemnați câştigătorii. Anunţarea câştigătorilor se va face până la data de 30 septembrie.

Poveştile vor fi diferenţiate pe trei categorii:
categoria I – Poveşti care promovează evenimente, festivaluri, obiceiuri sau tradiţii estivale locale – (patrimoniul cultural imaterial)
categoria II – Poveşti care promovează turismul cultural, obiective turistice, destinaţii inedite, locuri fermecătoare – (patrimoniul material)
categoria III – Poveşti care promovează oameni deosebiţi, realizări personale notabile ale locuitorilor jud. Cluj.

Fiecare poveste trebuie să fie însoţită de cel putin o fotografie relevantă (pot fi mai multe), cu rezoluţie la o calitate tehnică minimă pentru a putea fi publicată online şi fără limite în ceea ce priveşte profesionalismul executantului (satisfăcătoare pentru a putea ilustra tema poveştii, precum şi pentru a putea fi publicată on line).

Regulamentul integral al concursului poate fi accesat AICI.

Premii

Câștigătorul premiului întâi va primi suma de 500 de lei, locul doi va fi recompenesat cu 300 de lei, iar locul trei cu 200 de lei.  Premiile vor fi acordate pentru cele trei categorii.

Poveştile vor fi scrise de participanţii la evenimentele estivale importante organizate în Cluj  (Zilele Clujului, TIFF, Delahoya , Târgul de la Negreni, Jazz in the Park, Electric Castle, Untold, etc.), de turiştii care trec prin judeţ şi sunt atraşi de un loc sau de un eveniment anume, de localnicii din diferite părţi ale judeţului care îşi doresc promovarea propriei zone, de elevi sau studenţi, sau de oricine altcineva doreşte să împărtăşeasca poveşti sau experienţe frumoase.

„Dorim astfel să promovăm turismul cultural în întreg judeţul Cluj şi să oferim posibilitatea cât mai multor oameni să se implice sub o forma „culturală” în crearea şi promovarea imaginii Oraşului Comoară. Unul dintre scopurile secundare ale proiectului este acela de a mobiliza oamenii pentru socializare, comunicare şi împărtăşire de experienţe care au în centrul lor, poveşti şi imagini frumoase”, transmit organizatorii.

Desemnarea câştigătorilor concursului se va face exclusiv de către publicul cititor, pe baza citirilor poveştilor pe site-ul www.webforcluj.ro secţiunea Log in Cluj (numărul de citiri), pe baza aprecierilor (like-uri) şi a comentariilor favorabile (comments).

Asociaţia Web for Cluj îşi propune promovarea storytelling-ului pentru dezvoltarea personală a fiecăruia şi promovarea valorilor comunităţilor, valori reale şi relevante, cum ar fi dragostea pentru Cluj.


Publicitate

Postaţi un comentariu