Începe distribuţia pachetelor de alimente prin programul POAD 2015

Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă începerea distributiei alimentelor furnizate în cadrul programului POAD 2015, potrivit H.G. nr. 799/2014, începând de marți, 12 iulie 2016.

Cantitatea de alimente de care va beneficia fiecare persoană va fi ambalată în două cutii ce vor conține:

  1. Făină albă – 1 kg
  2. Paste făinoase 400 gr – 1 buc
  3. Zahăr – 1 kg
  4. Ulei – 2 litri
  5. Mălai – 2 kg
  6. Conservă din carne de porc 300 gr – 4 buc
  7. Conservă din carne de vită 300 gr – 1 buc
  8. Conservă de pate de ficat 200 gr. – 1 buc.
  9. Conservă pastă tomate 400 gr. – 1 buc.
  10. Orez 1 kg.- 1 buc.
  11. Fasole boabe 500 gr. – 1 buc.

Pachetele se vor ridica, in funcție de categoria de persoane defavorizate, după cum urmează:

Locație depozit/ strada Categoria de persoane defavorizate Criterii
Str. CALEA BACIULUI nr. 18(autobuz 31) persoanele cu handicap grav şi accentuat Persoane neinstituţionalizate, adulţi şi copii
Str. VIDREI nr. 8

Cartier Someșeni

(autobuz nr. 36, 36L, 36B)

pensionari din sistemul public, șomeri, veterani, invalizi, văduve de război, persoane persecutate politic, deportate, eroi, martiri Persoane cu pensii și alte drepturi cumulate până la 450 lei/lună
beneficiari de ajutor social și de alocație de susținere a familiei Persoane aflate în evidențele DASM, cu drepturi stabilite prin dispoziția primarului

Orarul de ridicare va fi: luni, marţi, miercuri: orele 8, 30 -15, 00

joi: orele 8, 30 – 16, 30

vineri: orele 8, 30 – 13, 00

În cazul în care o persoană se încadrează în două sau mai multe categorii de beneficiari, dar are și certificat de încadrare în grad de handicap grav sau accentuat, va ridica pachetul de la punctul de distribuție din Str. Calea Baciului nr. 18.

La ridicare, titularul drepturilor trebuie să se prezinte cu C.I./B.I. în original.

În situaţia în care titularul este în imposibilitatea de a se prezenta pentru a-şi ridica drepturile, persoana împuternicită în acest scop se va prezenta cu actul de identitate propriu precum şi cu cel aparţinând titularului, ambele în original.

Persoanele care intră în grupul-ţintă între data constituirii/actualizării bazei de date şi data distribuirii ajutoarelor alimentare vor fi incluse pe liste suplimentare, în baza documentelor justificative prezentate (original și copie) privind apartenența la una din categoriile de persoane defavorizate menționate mai sus.

Pentru relaţii suplimentare, cei interesaţi se pot adresa Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală, P-ta Unirii nr. 1, cam 10, la tel. 0264- 453056, mail: dasclujnapoca@gmail.com sau accesând http://dasmclujnapoca.ro/, secțiunea sesizări.


Publicitate

Postaţi un comentariu