Cum poţi obţine un loc de parcare în cartiere. Cererile se depun şi online din 3 ianuarie

Pentru a evita aglomeraţia care se crea la fiecare început de an la ghişeele primăriei când foarte mulţi clujeni se grăbeau „să prindă” un loc de parcare cu abonament pentru următorul an, primăria anunţă că din 3 ianuarie de la ora 8 va prelua şi online astfel de cereri.

În urma depunerii cererii online, solicitanții vor primi pe adresa de e-mail numărul de înregistrare în sistemul de management al documentelor instituției, în baza căruia cererea va fi procesată.

De la aceeaşi dată clujenii au de asemenea la dispoziție  şi posibilitatea de a depune cereri pentru atribuirea unui loc nou de parcare cu abonament atât la ghișeele primăriilor de cartier, cât și la ghișeele Centrului de Informare pentru Cetățeni (strada Moților nr. 7). Plata abonamentelor de parcare se va putea face începând din data de 8 ianuarie 2018.

Cererile de parcare pentru riverani din cartierele municipiului Cluj-Napoca pot fi depuse online de către persoanele fizice cu domiciliul stabil sau reşedinţa în Cluj-Napoca care deţin în proprietate un autoturism cu inspecţia tehnică periodică în valabilitate sau au în folosinţă un autoturism proprietatea unei persoane juridice în baza unei adeverinţe sau contract de comodat, respectiv persoanele juridice cu sediul social sau punctul de lucru în Cluj-Napoca cu autoturism în proprietate cu inspecţia tehnică periodică în valabilitate.
O persoană poate completa online o singură cerere. Cererea se va completa pe numele persoanei care figurează ca proprietar/coproprietar în certificatul de înmatriculare al autoturismului și va avea anexate documentele solicitate, în caz contrar nu va putea fi considerată validă.
Locurile de parcare din cartierele municipiului Cluj-Napoca se repartizează conform HCL 25/2010 după data de 31 martie a anului în curs.

            Pași de urmat:

  1. Se accesează site-ul primariaclujnapoca.ro la secțiunea „Servicii online”, „Parcări” – ”Cerere parcare”.
  2. Se completează câmpurile privind datele de identificare.
  3. Se completează câmpurile privind adresa locului solicitat de parcare și informații privind vehiculul pentru care se solicită loc de parcare.
  4. Sistemul va trimite un e-mail solicitantului pe adresa precizată pentru a verifica validitatea datelor personale înregistrate în pașii anteriori.
  5. Confirmarea înregistrării cererii se realizează prin accesarea link-ului primit pe adresa de e-mail (PAS OBLIGATORIU pentru finalizarea procedurii).
  6. Revenit în sistemul de înregistrare, solicitantul va atașa copie (poză) după talonul mașinii și actul de identitate.
  7. După realizarea tuturor pașilor precizați mai sus solicitantul va primi pe adresa de e-mail numărul de înregistrare în sistemul de management al documentelor instituției, în baza căruia cererea va fi procesată, în conformitate cu prevederile Regulamentului aprobat prin HCL 25/2010.

Este foarte important ca solicitantul să completeze o adresă de e-mail validă și corectă. Pentru o adresă de e-mail și un CNP/CUI se permite înregistrarea unei singure cereri.

Postaţi un comentariu