Compania de Transport Public și-a lansat un site nou

CTP Cluj-Napoca și-a lansat astăzi noul site,   www.ctpcj.ro. Acesta îşi propune să îmbunătăţească experienţa utilizatorului on-line oferind o interfaţă simplă şi intuitivă, şi totodată un acces facil la informaţiile de interes, spun reprezentanții companiei.

”Considerăm site-ul un canal important de comunicare cu beneficiarii serviciilor noastre de transport. Astfel, avem o prioritate din a pune mereu la dispoziţia cetăţenilor, informaţii prompte şi de actualitateConţinutul prezentat pe site a fost complet reorganizat având în centrul său călătorul. Am identificat principalele interese ale călătorului pe site-ul Companiei (orare, ştiri, tarife etc.) şi ţinând cont şi de problemele cu care s-au confruntat utilizatorii în trecut, am încercat să le prezentăm într-un mod cât mai accesibil. Noul site propune o structură diferită, dar mai uşor de parcurs. Călătorul clujean are la dispoziţie informaţii suplimetare detaliate despre liniile de transport, orarul acestora, traseele sub formă liniarizată precum şi hărţi asociate. Informaţia este structurată pe zone: metropolitan, urban şi chiar pe cartierele oraşului şi zone de interes”, se arată în informarea CTP.

Noul site are capacitatea de a se adapta la diferite dimensiuni ale dispozitivelor de pe care este accesat. ”Astfel, am încercat să asigurăm o experienţă unică atât utilizatorilor de sisteme desktop cât şi utilizatorilor de dispozitive mobile. Un călător aflat în trafic poate consulta cu uşurintă de pe telefonul mobil orarul liniei care îl interesează, fără a fi nevoit să downloadeze de pe site fişiere excel sau pdf”, se adaugă în același document.

Totodată, prin noul format și utilizatorii de platforme mobile pot avea la dispoziție informațiile de interes legate de transportul public din Cluj-Napoca, site-ul prezentându-se sub forma unei aplicaţii pe diverse gadgeturi.

”Cu ajutorul sistemului pilot AVL existent în cadrul companiei am reuşit să extindem nivelul informaţiilor dobândite, şi astfel, am obţinut noi modalităţi de prezentare şi de utilizare a datelor legate de reţeaua de transport şi de programele de circulaţie. Astfel, pentru a oferi acces cât mai facil la informaţii, atât de căutate, cum sunt traseele şi orarele, CTP Cluj-Napoca a încheiat un parteneriat cu Google în cadrul programului „Google Transit”. Această aplicaţie pune împreună informaţia actualizată despre liniile şi programele de transport cu puterea de procesare Google. Iar, pentru a obţine indicaţii de orientare pentru deplasarea cu mijloacele de transport în comun se poate începe căutarea atât din site cât şi din Google Maps. Un călător aflat în trafic poate astfel, cu uşurintă să primească indicaţii de orientare pentru transportul public din locaţia curentă sau dorită spre orice destinaţie selectată, direct pe telefonul mobil”, precizează cei de la CTP.

O facilitate nouă a site-ului o constituie posibilitatea de abonare la Buletinul cu noutăţi, utilizatorul primind ulterior pe email notificări legate de modificările ce privesc linia care îl interesează: orarul, traseul liniei, precum şi alte informaţii de interes.

”Conştienţi fiind de faptul că oraşul nostru este Capitala Europeană a Tineretului 2015 şi, începând cu acest an, ne aşteaptăm la o creştere a numărului de turişti, am pregătit şi versiunea website-ului în limba engleză, întărind prin acest demers sprijinul şi devotamentul Companiei de Transport Public Cluj-Napoca faţă de comunitate şi cetăţenii acesteia. Ne implicăm activ pentru a îmbunătăţi constant serviciile de transport public oferite clujenilor, iar noul site considerăm că este o demonstraţie a acestui angajament”, se mai arată în comunicatul companiei.


Publicitate

Postaţi un comentariu