Alteța Sa Regală, Principesa Maria a României, ambasador al frumuseții feminine de la Farmec (P)

Alteța Sa Regală, Principesa Maria a României, cea mai mică dintre cele cinci fiice ale Majestății Sale Regelui Mihai I, a semnat recent un acord de colaborare cu Farmec. Alteța Sa Regală devine ambasador al companiei clujene, reprezentând astfel asocierea a două dintre valorile româneşti: coroana şi brandurile autohtone de calitate.

Prin această colaborare, Principesa Maria se alătură eforturilor Familiei Regale a României de a susține activ produsele românești de calitate. Alături de echipa Farmec, Alteța Sa Regală va participa la proiectele de promovare a produselor create în laboratorul de cercetare al companiei, precum și la activitățile de responsabilitate socială derulate de Farmec.

Farmec, una dintre cele mai longevive și mai performante companii din România, este cel mai important producător local de cosmetice și deținătorul unora dintre cele mai apreciate mărci de îngrijire personală. Gerovital, Doina sau Farmec sunt câteva dintre mărcile istorice ale companiei, sub umbrela cărora sunt lansate astăzi produse inovatoare dedicate îngrijirii consumatorilor moderni.

Despre Farmec SA Cluj-Napoca

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.

Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine.

Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 și din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital. Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company

Distribuie:

Postaţi un comentariu