Agenții de turism învață tehnici noi de vânzare în cadrul Prestige Incentive Training. „Lumea se reîntoarce de la online spre offline”

Un agent de turism bine pregătit poate fi comparat oricând cu o mică enciclopedie, gata mereu să îți ofere detalii despre cele mai îndepărtate locații, despre cele mai bune hoteluri, despre lucruri știute sau mai puțin știute. În lumea turismului concurența e acerbă, iar un agent trebuie să stăpânească, pe lângă noțiunile „tehnice” și anumite tehnici de vânzare pentru ca un potențial client să aleagă oferta pe care acesta o propune, în detrimentul concurenței.

Agenția Prestige Tour International a lansat tocmai din acest motiv, prima ediție a cursului Prestige Incentive Training care are loc la Cluj-Napoca în această perioadă. Trainingul își propune ca fiecare agent de turism să aibă acces la tehnici de vânzare performante. Programul face parte dintr-un proiect CSR pentru România, menit să sprijine și să răsplătească eforturile partenerilor tour-operatorului și își să aducă plus valoare turismului românesc, turistului și agentului de turism din România.

„Prestige Tour International dorește să își aducă aportul la nivelul de instruire și de informație la nivelul pieței turistice din România. Ne dorim ca fiecare agent să aibă acces la tehnici de vânzări, la ceea ce îl poate face să devină un agent mai bun și de ce nu, un om mai bun. Împreună suntem o mare familie, cei care lucrăm în turism și putem să creștem împeună. Prestige Tours International este un operator care își valorifică produsul doar prin intermediul partnerilor săi, agenți  din agențiile vânzătoare și de aceea, dacă familia este mai puternică și noi suntem mai puternici”, a precizat Elena Anghel, managing director al Prestige Tour.

Ce vor învăța efectiv agenții? În cadrul programului național de training se vor dezbate tematici precum: Tehnici de vânzări în turism, Maximizarea ratei de conversie și Creșterea profitului, subiecte analizate de către Andrei Dunuta și Alin Comșa de la Selftrust Academy.

În România, consultanța pe care o oferă agenții este gratuită. Din această cauză e foarte important ca un agent să știe cum să își valorifice timpul petrecut cu un client. Chiar dacă mulți români preferă să studieze ofertele turistice online, consultanța pe care o oferă agenții de turism poate conține informații prețioase și nu în ultimul rând verificate. „Chiar dacă online-ul este pe val, dinspre Statele Unite, care stabilește un standard în domeniu, vine o nouă tendință și anume aceea a reîntoarcerii de la online la offline, datorită calității informației oferite. Acolo se consideră că serviciile de consultanță sunt un efort ce merită luat în considerare, fapt pentru care agenții sunt plătiți pentru asta”, explică Anghel.

Săptămâna viitoare va avea al doilea eveniment din cadrul programului Prestige Incentive Training, la Timișoara.

Surprize pe piața românească

Tour-operatorul a lansat sub egida „Prestige Tour îndrăznește” mai multe produse, printre care o surpriză pentru piața turistică românească: un charter cu destinația Antalya din Suceava, de pe noul Aeroport Internațional „Ștefan cel Mare”.

O altă noutate, marca Prestige este avionul Atlasjet,  care face parte din compania aeriană Atlas Global, un avion mare, cu o capacitate de 214 locuri, menit să satisfacă cerințele înalte ale clasei business pentru turiștii care aleg pachetele de lux pentru Antalya, pachete în valoare a de 2800-3000 de euro pe săptămână/ familie.

Turcia, rămâne în topul preferințelor românilor 

Cu toate că situația politică nu este cea mai fericită, iar atentatele nu ocolesc această zonă, Antalya rămâne în topul preferințelor românilor. „ E o situația delicată, dar noi până acum am vândut mai multe locuri decât am vândut anul trecut tot sezonul”, a spus Elena Anghel.

Pe de altă parte, turcii sunt și ei tot mai interesați de destinațiile oferite de țara noastră. Partenerul turc al celor de la Prestige Tour,  Calypso Tour, a vândut deja o serie de bilete pentru România. „S-au vândut bilete nu doar pe zona de Transilvania, ci și pe Moldova. De asemenea, se fac și circuite naționale”, a spus Anghel.

Pentru 2016, Prestige Tours va opera chartere către destinaţii din Turcia şi Grecia. La nivelul anului trecut, turoperatorul a transportat pe chartere peste 6.000 turişti, iar pentru 2016 sunt estimaţi 20.000 de turişti.


Publicitate

Postaţi un comentariu