192 de zâmbete la finalul campaniei Art4Education

192 de copii au un ghiozdan nou în urma campaniei inițiată de doi studenți din Cluj / Foto: Saul Pop

Campania ,,Fă ghiozdanul unui copil” inițiată de Loredana Bertișan și Saul Pop, studenți la Jurnalism, FSPAC, UBB s-a încheiat cu 192 de ghiozdane pregătite de comunitatea online. 192 de copii din județele Bistrița-Năsăud, Cluj, Hunedoara, Maramureș și Sălaj au avut în prima zi de școală ghiozdane noi, complet echipate.

Campania a fost desfășurată timp de o lună pe pagina de Facebook Art4Education, acolo unde organizatorii au postat bilețele cu prenumele copiilor, alături de ce au nevoie fiecare, în funcție de clasă. Organizatorii au făcut un calcul simplu, iar potrivit lor cele 192 de ghiozdane complet echipate ar valora în bani aproximativ 8.500 de euro.

,,Am început campania pe 12 august, iar întâmplarea a făcut ca anul școlar să înceapă fix după o lună, pe 12 septembrie. Ne-am propus mai întâi un grup de 27 de copii, am continuat până la 50 și am zis că vom încheia așa. Dar datorită faptului că oamenii au fost atât de receptivi, că au vrut să se implice, am decis să țintim mai sus și am încheiat campania cu 192 de copii. Toți s-au bucurat enorm de ce au primit, iar pentru asta le mulțumim tuturor donatorilor care au pus mult, mult suflet în ghiozdanele pregătite” a declarat Loredana Bertișan.

Loredana Bertișan/ Foto: Saul Pop

Loredana Bertișan/ Foto: Saul Pop

Tinerii au mers la fiecare grup de copii în parte, au vorbit cu ei, s-au jucat și le-au explicat de ce educația este importantă. Mai mult decât atât, le-au promis că vor reveni pentru că proiectul Art4Education va continua cu alte campanii:

,,Cu fiecare dintre copii am interacționat, am încercat să-i înțelegem și să-i facem să își dea seama de ce e important să înveți. Plănuim și alte campanii în care sperăm ca oamenii să se implice ca și până acum cu mare drag. De asemenea, ne-am bucurat și de sprijinul Universității ,,Babeș-Bolyai” care ne-a ajutat cu transportul ghiozdanelor în Cluj și Sălaj. Bineînțeles că și ,,Fă ghiozdanul unui copil” va continua anul viitor, atunci când ne propunem să facem minim 500 de ghiozdane și să avem alături de noi și o mică brigadă de voluntari”, a spus la rândul lui Saul Pop.

Cei doi studenți pot fi găsiți în continuare pe pagina de facebook Art4Education, acolo unde vor lansa și campaniile viitoare.

Citiți și: Campania caritabilă „Fă ghiozdanul unui copil” a mobilizat comunitatea clujeană


Publicitate

Postaţi un comentariu